آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته
سرخط خبرها

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برای پیگیری حق‌آبه هیرمند به افغانستان می‌رود

  • کد خبر: ۱۶۰۸۴۹
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برای پیگیری حق‌آبه هیرمند به افغانستان می‌رود
درباره آخرین پیگری‌های حق آبه هیرمند اظهار کرد: در یکی دو هفته آینده همراه با هیاتی برای پیگیری موضوع حق آبه به کشور افغانستان می‌روم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علی سلاجقه درباره آخرین پیگری‌های حق آبه هیرمند اظهار کرد: در حال رایزنی با هیات حاکمه افغانستان هستیم تا در یکی دو هفته آینده همراه با هیاتی به این کشور رفته و موضوع حق آبه را پیگری کنیم.

وی با بیان اینکه شرایط برای سفر به افغانستان در حال مهیا شدن است، گفت:‌ در اولین فرصت در راس هیاتی به افغانستان می‌روم.

پیش از این کاظمی قمی، نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان اخیرا در اظهاراتی گفته بود، بر اساس اقداماتی که صورت گرفته است نوید این را می‌دهد که امسال آب در هیرمند رها خواهد شد.

به گفته او سدی که در افغانستان ساخته شده است در دوره اشغالگری آمریکا در این منطقه بوده که باعث انحراف آب شده است. موضوع با هدف ایجاد چالش دو کشور اتفاق افتاده است و مربوط به دو سال اخیر نیست. اقداماتی که در چند ماه اخیر با مقامات بین دو کشور صورت گرفته است نوید این را می دهد که در سال جاری آب در هیرمند رها خواهد شد.

به گفته نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان یکی از ملاک های اصلی تعامل جمهوری اسلامی ایران با طالبان در حمایت از مردم بستگی به میزان پایبندی آن ها به معاهده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->