کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۱۳ تیر) توسعه هوش مصنوعی، گاز‌های گلخانه‌ای گوگل را ۴۸ درصد افزایش داده است همه‌چیز درباره ماهواره‌های ایرانی «کوثر» و «هدهد» + جزئیات پایان ممنوعیت واژه «شهید» در فیس‌بوک و اینستاگرام ویدئو | جدیدترین تریلر بازی Black Myth: Wukong احتمالا طراحی اپل واچ سری ۱۰ درمقایسه‌با نسخه قبلی تغییری نخواهد کرد چرا لوازم خانگی مدرن و جدید زودتر از قدیمی‌ها خراب می‌شوند؟ | پرزرق‌و‌برق‌های نازک‌نارنجی کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۱۳ تیر) + آموزش آیا تپ سواپ لیست شد؟ + بیانیه رسمی تپ سواپ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) معرفی بازی «گربه بی‌نام» (Nameless Cat) + دانلود اندروید و IOS کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) + آموزش جزئیاتی جدید از ویژگی‌های حلقه هوشمند سامسونگ | ردیاب دمای پوست و تشخیص خروپف برای خرید کارت‌های جدید «همستر کامبت» دیگر نیاز به دعوت از دوستان نیست! سم آلتمن: مدل GPT-5 جهشی قابل‌توجه در هوش مصنوعی خواهد بود روش فعال‌‌سازی بسته اینترنت رایگان (ویژه دور دوم انتخابات ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) ۵ برابر شدن ترافیک و تعداد کاربران پیام‌رسان‌های داخلی طی سه سال اخیر کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) + آموزش اپل روی نمایشگرهای کشسان برای برخی از دستگاه‌هایش کار می‌کند کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۰ تیر)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بعد از معرفی ویژگی Reels زمان صرف‌شده کاربران در اینستاگرام ۲۴ درصد افزایش یافته است

  • کد خبر: ۱۶۰۸۸۲
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
بعد از معرفی ویژگی Reels زمان صرف‌شده کاربران در اینستاگرام ۲۴ درصد افزایش یافته است
متا در جریان جلسه اعلام درآمد سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ خود، اطلاعات جدیدی درباره تعامل کاربران با اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز - مارک زاکربرگ، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد که زمان صرف شده کاربران در اینستاگرام از زمان معرفی ویژگی Reels با وجود پست‌های پیشنهادی مبتنی بر هوش مصنوعی آن، بیش از ۲۴ درصد افزایش یافته است.

براساس گزارش TechCrunch، «سوزان لی»، مدیر مالی متا، در جریان این جلسه ضمن اعلام این موضوع که «کاربران برای ویدیو‌های کوتاه مدت ارزش زیادی قائل می‌شوند» گفت:

«ما از کاری که Reels برای تعامل تدریجی کاربران با این پلتفرم انجام داده بسیار خوشحال هستیم.»

او همچنین به این موضوع اشاره کرد که در ماه‌های گذشته، اشتراک‌گذاری ویدیو‌های Reels توسط کاربران نیز بسیار بیشتر بوده است.

با این حال، هرچند Reels باعث افزایش تعامل کاربران در اینستاگرام شده، این ویژگی هنوز به‌طور مستقیم برای متا درآمدزایی نمی‌کند. با این حال، لی اشاره کرد که انتظار می‌رود تا پایان سال جاری یا اوایل ۲۰۲۴، Reels از نظر درآمدی خنثی شود و مدتی پس از آن احتمالاً بتوان از آن برای کسب درآمد استفاده کرد.

نکته قابل توجه دیگر اینکه لی از سوالی یکی از تحلیلگران مبنی بر اینکه آیا Reels تأثیر مشابهی بر فیسبوک دارد یا خیر طفره رفت، اما به این موضوع اشاره کرد که در فیسبوک، پست‌های پیشنهادی مبتنی بر هوش مصنوعی که از ارتباطات غیرمستقیم کاربران به آن‌ها نمایش داده می‌شود، باعث افزایش تعامل بین کاربران می‌شوند.

اظهارات مدیران متا درباره اینستاگرام در حالی بیان شده که این غول فناوری اخیراً دور جدیدی از تعدیل نیرو گسترده را آغاز کرده بود که در جریان آن، ۴۰۰۰ کارمند کار خود را از دست می‌دهند. زاکربرگ قبلاً گفته بود که اخراج‌های مربوط به ماه آوریل بر کارمندان بخش‌های فناوری تأثیر گذار خواهد بود و ظاهراً دور دیگری از اخراج‌ها نیز برای ماه می‌برنامه‌ریزی شده است.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->