اعزام ۸۰۰ دانش‌آموز مددجو از سراسر کشور به مشهد در راستای آمادگی برای آزمون سمپاد زنگ خطر انقراض ۸۶ گونه جانوری در ایران فقر آهن باعث چه مشکلاتی در کودکان می‌شود؟ رئیس فراکسیون کارگری: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی همین امسال انجام می‌شود عواقب و تأثیرات منفی فریادزدن بر سر کودکان توضیحات رئیس سازمان مدارس درباره انواع شهریه در مدارس غیردولتی رشد ۱۴ درصدی پرواز‌های فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد در اردیبهشت ‌۱۴۰۳ عرضه دارو از هرنوع در عطاری‌ها پیگیرد قانونی دارد پیش‌بینی رگبار باران و کاهش دما در برخی استان‌ها (۶ تیر ۱۴۰۳) توصیه‌هایی جهت پیشگیری از گرمازدگی استفاده از طب ایرانی برای کاهش وزن بدون بازگشت افزایش یک‌میلیون‌تومانی حقوق ماهانه بازنشستگان از فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات غربالگری بیماری HIV در مراکز مشاوره رفتاری تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد  افزایش برخورد با پزشکان قلابی در مشهد قتل خونین مرد جوان به دست سگ‌گردان! زن جوان با قرص لاغری همسرش را به قتل رساند رفتارهای مخرب در مواجهه با فرزندان بزرگسال
سرخط خبرها

دست دانش آموز مشهدی چگونه به قتل آلوده شد؟

  • کد خبر: ۱۶۲۱۵۹
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
دست دانش آموز مشهدی چگونه به قتل آلوده شد؟
دانش آموز مشهدی گفت: چاقویی را برداشتم و با آن به طرف چند جوان حمله‌ور شدم که یکی از آن‌ها مقابلم قرار گرفت و من هم تیغه چاقو را بر پیکرش فرود آوردم.

به گزارش شهرآرانیوز، «امیرعلی» نوجوان ۱۷ ساله‌ای که به اتهام جنایت در پارک معروف به شهرستانی، با دستور‌های ویژه قاضی محمود عارفی راد (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) و با تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شده است، پس از آن که به سوالات فنی سروان عظیمی مقدم (افسر پرونده) در خصوص زوایای پنهان قتل جوان ۱۸ ساله افغانستانی پاسخ داد، در تشریح سرگذشت خود گفت: از حدود ۴ سال قبل به ورزش کشتی علاقه‌مند شدم و بعد از تعطیلی مدرسه به سالن کشتی می‌رفتم به طوری که خیلی زود در این رشته پیشرفت کردم و در مسابقات دانش آموزی به مقام‌های برتر دست یافتم و در نهایت در آخرین مسابقه‌ای که شرکت کردم، مقام سوم استانی را کسب کردم، اما با تشویق برخی دوستانم متاسفانه به مصرف قرص‌های اعصاب و روان رو آوردم. آن قرص‌ها به شدت خواب آور بودند و من همیشه در حال چرت زدن بودم. احساس می‌کردم در عالم هپروت هستم و از این رفتارهایم به گونه‌ای لذت می‌بردم.

کارم به جایی رسید که هر بار تعدادی از این قرص‌ها را می‌خوردم و در کلاس درس نیز همواره خواب بودم، اما هیچ کس کاری به من نداشت حتی معلمانم چیزی نمی‌گفتند. با آن که در کلاس یازدهم و در مدرسه‌ای واقع در بولوار هفت تیر مشهد تحصیل می‌کردم، ولی به خاطر همین رفتار‌ها و مسیر خلافی که در پیش گرفته بودم به درس ومدرسه اهمیتی نمی‌دادم این درحالی بود که مدیران و معلمان مدرسه نمی‌دانستند که من به مصرف این قرص‌ها معتاد شده ام. هر روز مقدار مصرفم بیشتر می‌شد و با آن که در آستانه دعوت به مسابقات بزرگ‌تر بودم، ولی حال خودم را نمی‌فهمیدم.

از سوی دیگر هم اگر از این قرص‌ها مصرف نمی‌کردم، حال بدی داشتم و دست به رفتار‌های وحشتناکی می‌زدم. دیگر فقط به خاطر عادت روزمره، کتاب هایم را برمی داشتم و به مدرسه می‌رفتم، ولی در واقع فقط به فکر تهیه قرص بودم و هرچه از پدرم پول می‌گرفتم به همراه برخی از دوستانم صرف خرید قرص می‌کردم تا این که آن شب وقتی کنار پنجره اتاق نشسته و در عالم خودم بودم، ناگهان در همان حالت خواب و بیداری چند جوان را در پارک بولوار شهرستانی دیدم که با پدرم درگیر شده اند چرا که پدرم پاکبان آن پارک بود و از داخل منزلمان درون پارک به خوبی دیده می‌شد. خلاصه با دیدن این وضعیت، بلافاصله کفش هایم را پوشیدم و با سرعت خودم را به پارک رساندم.

چاقویی را برداشتم و با آن به طرف چند جوان مذکور حمله‌ور شدم که یکی از آن‌ها مقابلم قرار گرفت و من هم تیغه چاقو را بر پیکرش فرود آوردم. پدرم نیز تبر در دست داشت و با آن‌ها درگیر بود. بعد از آن که متوجه شدم یکی از آن‌ها را به قتل رسانده ام، از محل فرار کردم که بعد هم کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی به سراغم آمدند و مرا دستگیر کردند...

تحقیقات پلیس درباره این جنایت هولناک ادامه دارد.

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->