نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

گل‌گهر از جذب گل محمدی ناامید نیست

  • کد خبر: ۱۶۲۷۳۹
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱
گل‌گهر از جذب گل محمدی ناامید نیست
باشگاه سیرجانی از جذب یحیی گل محمدی ناامید نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه گل گهر سیرجان بعد از جدایی امیر قلعه نویی به دنبال استخدام محمد ربیعی بود، اما او به باشگاهش مس رفسنجان متعهد ماند. از این رو مدیران گل گهر مجبور شدند به سعید الهویی اعتماد کنند که البته نقش امیر قلعه نویی در این زمینه تاثیرگذار بود. اما نتایج ضعیف سعید الهویی با گل گهر باعث شده که مدیران این باشگاه از حالا به فکر استخدام یک مری خوب برای فصل بعد باشند.

گزینه اول آن‌ها یحیی گل محمدی بود که با خبر شدیم پاسخ یحیی به آن‌ها منفی بوده است. در واقع یحیی بعد از اینکه تیمش به صدر جدول برگشت تصمیم گرفت پیشنهاد گل گهر را رد کند. هر چند مدیران این باشگاه سیرجانی امیدوارند پرسپولیس قهرمان لیگ نشود و یحیی از این تیم جدا شده و به پیشنهاد آن‌ها پاسخ مثبت دهد.

جالب اینکه سخت‌ترین حریف باقی مانده پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی تیم گل گهر سیرجان است که اگر سلامت از این بازی عبور نکند خیلی از معادلات برای فصل آینده برهم خواهد ریخت. سیرجانی‌ها اگر به هر دلیل نتوانند یحیی را استخدام کنند آن وقت به سراغ گزینه‌های خارجی خواهند رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->