گوشی‌های سامسونگ و شیائومی در مشهد چند؟ (۱ مرداد ۱۴۰۳) هنوز قیمت بلیت‌های اتوبوس در مشهد برای اربعین اعلام نشده است نتایج قرعه‌کشی خودرو‌های وارداتی چه‌زمانی اعلام می‌شود؟ کاهش قیمت نسبتاً شدید خودرو‌های خارجی (یکم مرداد ۱۴۰۳) توزیع ۵ هزار تُن جو حمایتی ویژه دام بین عشایر خراسان‌رضوی طی ۳ ماه نخست امسال ریزش قیمت خودرو‌های داخلی (یکم مرداد ۱۴۰۳) | افت ۰.۵ تا ۲ درصدی قیمت‌ها آرامش پس از طوفان | گزارش وضعیت بازار سهام (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ایجاد اشتغال برای ۳۹۲ نفر توسط تعاونی‌های جدیدالتاسیس خراسان رضوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ طلا در مشهد ۵۰ هزار تومان ارزان شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) واکنش بازار‌های مالی به کناره‌گیری بایدن از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا چه بود؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) مبلغ جدید جریمه پوشش پلاک خودرو چقدر است؟ الحاق چهار هکتار زمین به شهرستان کلات در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توزیع روزانه گوشت مرغ ارزان‌تر از سطح کشور، در مشهد | جوجه‌ریزی در مرغداری‌های مشهد ۲۸ درصد افزایش یافت دلار بازار آزاد اولین روز مرداد ۱۴۰۳ را در کانال ۵۸ هزار تومان آغاز کرد | قیمت امروز طلا، سکه، ارز و بیت کوین پایان مطالعات مدیریت مناطق بیابانی سرخس در سطح ۲۱۰ هزار هکتار ۸ پیشنهاد بخش خصوصی خراسان رضوی به رئیس جمهور  اتصال مشاوران املاک به سامانه ثبت الکترونیک اسناد تا ۱۵ مرداد واریز وام دولتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدون ضامن | شرایط دریافت وام چیست؟ میوه امروز در مشهد چند؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) جانشین پراید از پاکستان می‌آید + قیمت و تصویر ضرورت بازنگری مالیات بر دخانیات | نرخ مالیات خرده‌فروشی کمتر از نرم جهانی یارانه تیرماه ۱۴۰۳ واریز شد مجوز اصلاح قیمت خودروهای سایپا صادر شده است کدام موبایل‌ها مناسب نصب و اجرای بازی است؟ (۳۱ تیر ۱۴۰۳) + جدول قیمت نرخ طلای ۱۸ عیار در مشهد اعلام شد (۳۱ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

یک هزار و ۴۰۰ کیلوگرم گوشت چرخ‌کرده بدون تاریخ مصرف، در مشهد کشف شد

  • کد خبر: ۱۶۳۶۳۶
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
یک هزار و ۴۰۰ کیلوگرم گوشت چرخ‌کرده بدون تاریخ مصرف، در مشهد کشف شد
رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد گفت: حدود یک هزار و ۴۰۰ کیلوگرم گوشت چرخ کرده منجمد، ضایعات مرغ و سنگدان بدون هویت و تاریخ مصرف در این شهرستان کشف شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید علی‌اکبر نصری سرآسیا روز شنبه افزود: همچنین از این واحد متخلف در گذشته هزار و ۹۰۰ کیلوگرم کالای چرخ کرده، غیر قابل مصرف و تاریخ گذشته، برابر نظریه کارشناسان دامپزشکی، کشف و پرونده تخلف آن توسط دامپزشکی به مراجع قضایی ارسال شده بود.

وی ادامه داد: بررسی‌ها نشان داد متهم با استفاده از چرخ گوشت صنعتی، ضایعات کشف شده را با هم مخلوط کرده و به عنوان گوشت چرخ شده به واحد‌های صنفی و مردم عرضه می‌کرده است که با هماهنگی و حضور کارشناس دامپزشکی مراتب توقیف و محل با دستور مقامات قضایی پلمب شد.

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد گفت: بررسی‌ها در خصوص واحد‌های استفاده کننده از این محصولات گوشتی نامرغوب در دستور کار قرار داده شده که به محض محرز شدن با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد و پرونده واحد‌های صنفی فروشنده و مصرف کننده این کالا‌ها پس از سیر روال قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

نصری بیان کرد: همشهریان در خرید کالا‌های پروتئینی از جمله گوشت چرخ کرده دقت لازم را داشته باشند و حتما از فروشگاه‌های معتبر واحد‌های صنفی خرید خود را انجام دهند، همچنین گوشت‌های چرخ شده را در جلوی چشمان خریداران چرخ نمایند و از گوشت‌های از قبل چرخ شده و آماده در واحد‌ها که بدون هیچ تاریخ اعتبار و مصرف عرضه شده است، خودداری کنند.

منبع:ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->