افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند
سرخط خبرها
رییس سازمان فضایی ایران بیان کرد:

حمایت بی‌نظیر بودجه‌ای وزارت ارتباطات از صنعت فضایی

  • کد خبر: ۱۶۴۴۳
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
حمایت بی‌نظیر بودجه‌ای وزارت ارتباطات از صنعت فضایی
این روز‌ها بحث داغ حوزه فضایی مربوط به ماهواره، پرتابگر و ایستگاه فضایی است.
به گزارش شهرآرانیوز، معاون وزیر ارتباطات در توئیتر خود نوشت: در سه سال اخیر، بیشترین سهم بودجه‌ای وزارت ارتباطات به موضوع فضایی اختصاص داده شده که در تاریخ بی‌نظیر بوده است.

مرتضی براری ادامه داد: ساخت ایستگاه‌های زمینی دریافت اطلاعات، ساخت مرکز ذخیره و پردازش داده، هزینه ساخت و پژوهش پرتابگر و در نهایت هزینه ساخت ماهواره‌ها؛ بخشی از سرمایه‌گذاری انجام شده است.

او افزود: در تلاشیم تا با توسعه زیرساخت‌ها و حمایت و توانمندسازی کسب و کار‌های این حوزه، بتوانیم سهم خود را از اقتصاد فضایی در تمام ارکان این حوزه ارتقاء دهیم. شاهد توسعه شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها چه در حوزه خدمات و چه در حوزه ساخت ماهواره هستیم و برای شکوفایی صنعت فضایی تلاش خواهیم کرد.

بر اساس گزارش‌ها، قبل از حضور محمدجواد آذری جهرمی در سمت وزیر ارتباطات، بودجه‌ای که برای صنعت فضایی در نظر گرفته می‌شد، بودجه‌ای نبود که پاسخگوی سرمایه‌گذاری روی تمام مسائلی باشد در این حوزه مطرح است. اما به گفته رییس سازمان فضایی در سه سال گذشته بودجه‌ای که برای سرمایه‌گذاری روی پروژه‌های مختلف در نظر گرفته شده، در تاریخ این صنعت بی‌نظیر است.
سرعت پیشرفت تکنولوژی و حوزه فضایی و کسب درآمد از این بازار در دنیا داغ است و شاید به همین دلیل است که سرمایه‌گذاری روی این حوزه بیش از گذشته در تمام دنیا و به تبع آن در ایران افزایش پیدا کرده است.

منبع: ایرنا

 

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->