ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست رئیس‌جمهور: تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده و نقطه مقابل نشاط اجتماعی است سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد جدید به تصویب دولت رسید | افزایش جریمه رانندگی تصویب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر نوروزی در بوستان غدیر مشهد (۸ فروردین ۱۴۰۳) مراسم وداع با پیکر شهید حاج ابوالفضل لطیف زاده در مشهد (۸ فروردین۱۴۰۳) + ویدئو صندوق بین‌المللی پول ۸۸۰میلیون دلار وام به اوکراین داد | زلنسکی: خرجِ مبارزه با تهاجم روسیه می‌شود
سرخط خبرها

نایب رئیس مجلس: پیگیر مطالبات و مشکلات شهرداری‌ها هستیم

  • کد خبر: ۱۶۴۷۳۳
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
  • ۲
نایب رئیس مجلس: پیگیر مطالبات و مشکلات شهرداری‌ها هستیم
نایب رئیس مجلس با بیان این‌که در مجلس شورای اسلامی پیگیر مطالبات و مشکلات شهرداری‌ها هستیم، گفت: هفته گذشته با معاون اول رئیس جمهور جلسه‌ای داشتیم و خواستار تحقق درآمد ماده ۲۳ قانون شهرداری‌ها شدیم.

به گزارش شهرآرانیوز، علی نیکزاد در جریان بازدید مشترک با شهرداری و رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از پروژه‌های عمرانی با بیان این‌که در مجلس شورای اسلامی پیگیر مطالبات و مشکلات شهرداری‌ها هستیم، اظهار داشت: شهرداری اردبیل خواستار واریز درآمد حاصل از ماده ۲۳ قانون شهرداری‌هاست که طی نشستی که هفته گذشته با معاون اول رئیس جمهور داشتیم خواستار تحقق درآمد ماده ۲۳ قانون شهرداری‌ها شدیم.

نایب رئیس مجلس افزود: اقدامات شهردای و شورای اسلامی شهر در جهت توسعه متوازن شهری و آماده‌سازی زیرساخت‌ها قابل قبول بوده به خصوص که در حال حاضر پروژه‌های بزرگ عمرانی در نقاط مختلف شهر از جمله مناطق محروم در حال اجراست. شهرداری اردبیل، پروژه‌های عمرانی مهمی را در دست اجرا دارد که اجرای پل بسیج در جهت کاستن ترافیک از جمله این اقدامات است.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: در مناطق کم‌برخوردار نیز تملک و بازگشایی خیابان ۴۵ متری سیدصدرالدین در راستای پاسخ‌گویی به مطالبات مردم در حال انجام است که این خیابان می‌تواند منجر به کاهش ترافیک در محله سلمان‌آباد و میراشرف شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس همچنین با حضور در مرکز کنترل ترافیک شهرداری اردبیل، تصریح کرد: این مرکز بعد از سال‌ها، بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان راه‌اندازی شده است.

نیکزاد، ایجاد اتاق کنترل ترافیک اقدام موثری در کنترل ترافیک شهری دانست و گفت: انتظار می‌رود شهرداری اردبیل طرح جامع ترافیک شهری را نیز در بهترین حالت ممکن تهیه و اجرا کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
0
0
نایب رئیس مجلس درباره پیگیر مطالبات و مشکلات بازنشسته ها شرکت مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون هیچ کاری، هیچ اقدامی و اعتراضی نمی کند و سکوت اختیار کرده است چرا؟
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
0
0
سوال اینجاست که پس چرا نایب رئیس مجلس از دی ماه سال 1400 تاکنون پیگیر مطالبات و مشکلات بازنشسته‌ها شرکت مخابرات نیست و نبوده است چرا؟
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->