اعمال قانون ۱۶۰۱ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۴ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند ( ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | بازتاب تنبیه موشکیِ صهیونیست‌ها در سفر رئیس‌جمهور به پاکستان آغاز دیدار رهبر انقلاب با کارگران تا دقایقی دیگر وزارت خارجه آمریکا مذاکره مستقیم با ایران با موضوع برجام را رد کرد رئیس جمهور وارد سریلانکا شد درباره سرخک و واکسیناسیون آن، چه می‌دانید؟ معاون بایدن بار دیگر حمایت واشنگتن از صهیونیست‌ها را تکرار کرد تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی گزارش روزنامه عبری از رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش آمریکا، مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام را رد کرد واکنش عربستان به گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر غزه رسانه‌های صهیونیستی: ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای حمله به رفح است هشدار مصر درباره حمله زمینی اسرائیل به رفح آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیت‌های سایبری از سوی سپاه تحریم کرد ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی از لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین تعلیق شد تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

حقوق اسفند معلمان تا ساعات آینده واریز خواهد شد (۲۹ اسفند ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۵۵۸۳۰
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۱
  • ۷
حقوق اسفند معلمان تا ساعات آینده واریز خواهد شد (۲۹ اسفند ۱۴۰۱)
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق اسفندماه فرهنگیان کشور تا ساعاتی دیگر واریز خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی نیکزاد نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید سرزده از سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل،اظهار کرد: متاسفانه  حقوق اسفندماه فرهنگیان کشور تااین لحظه واریز نشده و با تأخیر روبرو بوده که باتوجه به اهمیت مساله، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در طی تماس‌هایی با اینجانب، پیگیر موضوع بودند.

وی افزود: دقایقی قبل در رابطه با این مسئله مهم با یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش و رحمت الله اکرمی خزانه دار کل کشور گفتگوی تلفنی انجام شد.

 نیکزاد تصریح کرد: باتوجه به پیگیری‌های انجام شده از وزیر آموزش و پرورش و خزانه دار کل کشور ، مقرر شد تا ساعاتی دیگر، حقوق اسفند ماه کلیه فرهنگیان کشور واریز شود.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
0
0
ای داد و بیداد.‌ساعاتی قبل از پایان سال میباید حقوق فرهنگیان پرداخت شود؟؟!! دگه خیانت از این بالاتر؟؟ لابد فرهنگیان متاهل باید پس از شروع سال جدید برای عید خود خرید نمایند. آنهم با اون رتبه بندی و اضافه کاریهایی که یکسال پرداخت نشده و دگه هم نمیشه. یعنی معلمان حق التدریس دگه هیچ. یعنی خرداد تا خرداد حقوقربگیرند.
۰۰۰
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
0
0
سلام دیگه حقوق نخواستیم همیشه هرطوری شد بایه بهانه ای معلمان رااذیت کردند این حقوق ناچیز ما هم واسه خودتون بزارید رو اون اختلاسها خدای ما هم بزرگه
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
0
0
# استیضاح وزیر آموزش و پرورش
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
0
0
شما فقط زورتان به فرهنگیان میرسد
چرابه وعده های انتخاباتی تان عمل نمی کنیددروغ تاکی
فرزندی ازدولت قبل زایده ودرمجلس مفلوج پرورانیده ودردولت فعلی مورد بی مهری واقع شده بنام رتبه بندی
آقای نیکزاد کجا دنیا معلم روزانه ۶یا۷ دلار دستمزد میگیرد ومسئولین برسراو منت میگذارندآیادرشان نظام مقدس جمهوری اسلامی که دارای تفکرنوین جهانی داردهست
به خودتان بیایید تادیر نشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
0
0
خاک برسراموزش وپرورس وزیربایدشرمنده بشه بااین ماست بندی فرهنگیان
استقلال
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
0
0
بسیار عالی ، تشکر ویژه ، فردا پرداخت کنید
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
0
0
دیگه فرصت ی برای خرید ندارن. خدا شرمنده خونوادتون کنه. نگید چرا فرهنگیان همیشه معترضن.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->