وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
سرخط خبرها

فجر سی‌وهشتم در رسانه ملی

  • کد خبر: ۱۶۵۵۸
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
فجر سی‌وهشتم در رسانه ملی
هم‌زمان با آغاز سی‌وهشتمین دوره جشنواره فیلم فجر، شبکه‌های مختلف صداوسیما و همچنین پلت‌فرم‌های اینترنتی برنامه‌های مختلفی را برای پوشش این رویداد ملی تدارک دیده‌اند.
این برنامه‌ها شامل نقد و گفتگو و پوشش حواشی و نشست‌های خبری جشنواره فیلم فجرمی‌شوند.

تلویزیون و ۳ برنامه پوششی
«سینمایِش» عنوان برنامه‌ای است که در ایام برگزاری سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر هرشب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود. این برنامه به‌کارگردانی حامد باقری‌تنها، در ۲۰دقیقه به اخبار و رویداد‌های روزانه جشنواره فیلم فجر می‌پردازد.

شبکه ۴ نیز ویژه‌برنامه «شب سینما» را برای این ایام درنظر گرفته است. «شب سینما» درقالب یک ویژه‌برنامه سه‌قسمتی هرشب ساعت ۲۲:۳۰ از ۱۵ تا ۱۷بهمن، میزبان اهالی سینماست.

همچنین برنامه سینمایی «هفت» مانند سال‌های گذشته از شبکه ۳ پخش خواهد شد. اجرای این برنامه برعهده محمدحسین لطیفی است.

اخبار جشنواره در برنامه اینترنتی «سیمرغ ۳۸»
«سیمرغ ۳۸» دیگر برنامه‌ای است که تمام اتفاقات سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر را پوشش می‌دهد. «سیمرغ ۳۸» یک برنامه هشت‌ساعته شامل پخش زنده نشست‌های پرسش و پاسخ فیلم‌های جشنواره از پردیس ملت (سینمای رسانه)، نقد فیلم‌های به نمایش‌درآمده در جشنواره و بخش‌هایی، چون خبر، گزارش سینما‌های مردمی، جشنواره در شهرستان‌ها و... است که به پوشش کامل رخداد‌های این دوره از جشنواره می‌پردازد. علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را در آپارات، لنز ایرانسل و سایت جشنواره فیلم فجر تماشا کنند.

رادیو؛ میزبان جشنواره فیلم فجر
رادیو نیز برنامه‌های مختلفی را برای پوشش اخبار جشنواره فیلم فجر تدارک دیده است که «حوض نقره‌ای» با اجرای مژده لواسانی ازجمله آن‌هاست.

مژده لواسانی در این برنامه که هرشب به‌صورت زنده از ساعت۲۲ تا ۲۲:۴۵ روی آنتن رادیوگفت‌وگو می‌رود، با مهمانان مختلفی از عوامل فیلم‌های سینمایی حاضر در جشنواره، گفتگو می‌کند.

برنامه رادیویی «سودای سیمرغ» نیز همچون سال‌های گذشته با اجرای امیرعباس صباغ تا روز دوشنبه ۲۱بهمن، هرشب از ساعت۲۰ تا ۲۱ به‌صورت زنده از رادیوگفت‌وگو پخش می‌شود. این برنامه، اختتامیه جشنواره فیلم فجر را به‌صورت زنده پوشش خواهد داد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->