افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند
سرخط خبرها

اولین به‌روزرسانی بصری هوش مصنوعی «بارد» گوگل نمایش تصاویر در پاسخ‌ها را ممکن می‌کند

  • کد خبر: ۱۶۵۷۸۰
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
اولین به‌روزرسانی بصری هوش مصنوعی «بارد» گوگل نمایش تصاویر در پاسخ‌ها را ممکن می‌کند
گوگل در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از قابلیت‌های جدیدی برای چت‌بات بارد رونمایی کرد و حالا پشتیبانی از تصویر در پاسخ‌ها به این ابزار هوش مصنوعی آمده است.

به گزارش شهرآرانیوز -  با این ویژگی که تصاویر را از موتور جستجوی گوگل می‌گیرد، جواب‌ها جلوه بصری بهتری پیدا خواهند کرد. جدیدترین به‌روزرسانی بارد (۲۰۲۳.۰۵.۲۳) تصاویری را از نتایج جستجوی گوگل در پاسخ‌ها ارائه می‌کند تا همه‌چیز مثل گذشته خشک و صرفاً متنی نباشد. برای مثال، اگر بپرسید که مکان‌های دیدنی شهر نیواورلئان کجاست، در کنار پاسخ متنی تصاویر را هم مشاهده می‌کنید.\

در این پاسخ، تصاویر در کنار هر مورد از فهرست نشان داده می‌شود و نام سایت مرجع و Favicon آن هم در گوشه بالای سمت راست تصویر قابل مشاهده است. اگر روی این آیکن کلیک کنید، می‌توانید به سایت مربوطه بروید و اگر صرفاً ماوس را روی آن نگه دارید، می‌توانید آدرس وب‌سایت مرجع را ببینید.

اولین به‌روزرسانی بصری هوش مصنوعی «بارد» گوگل نمایش تصاویر در پاسخ‌ها را ممکن می‌کند

درعین‌حال، می‌توانید درست مثل موتور جستجوی گوگل حتی به‌طور مستقیم درخواست نمایش تصاویر را داشته باشید. برای نمونه می‌توانید از بارد بخواهید تا تصاویر تعدادی گل رز را به شما نشان بدهد.

اولین به‌روزرسانی بصری هوش مصنوعی «بارد» گوگل نمایش تصاویر در پاسخ‌ها را ممکن می‌کند

این اولین به‌روزرسانی بصری گوگل برای بارد است. این شرکت به‌زودی حتی اجازه آپلود تصویر در این چت‌بات را می‌دهد تا بتوانید درباره عکس‌ها از هوش مصنوعی سؤال بپرسید. برای مثال، می‌توانید تصویری از دو عکس را برای بارد ارسال کنید و از او بخواهید تا توصیفی بامزه درباره آن‌ها بنویسد. گوگل از سرویس لنز برای تجزیه‌وتحلیل تصاویر بهره می‌گیرد.

با توجه به این که بارد حالا به‌صورت عمومی در دسترس تمام کاربران قرار گرفته است، همین حالا می‌توانید به آدرس bard.google.com مراجعه و این ویژگی جدید را آزمایش کنید.

در ادامه قرار است شاهد پشتیبانی از قابلیت تولید تصاویر با کمک سرویس ادوبی فایرفلای هم باشیم. ادوبی دیروز یکی از ابزار‌های هوش مصنوعی فایرفلای را به فتوشاپ اضافه کرد تا ویرایش تصاویر از هر زمان دیگری آسان‌تر شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->