کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟ گوشی Samsung Galaxy C55 خودنمایی کرد | میان‌رده‌ای که ادای پرچمدارها را درمی‌آورد تیک‌تاک: ممنوعیت فعالیت ما در آمریکا ناقض قوانین این کشور است هوش مصنوعی اپل کاملا روی دستگاه اجرا می‌شود و نیازی به اینترنت ندارد نقش هوش مصنوعی در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ | فناورانه‌ترین دوره مسابقات المپیک ابزار VASA-1 تصاویر را سخنگو می‌کند | خوب و بد هوش مصنوعی جدید مایکروسافت اختراع دوربینی که شعر می‌سراید | Poetry Camera، عکاس و شاعر بیش از ۱۰۰ شرکت تسهیلات تولید موبایل گرفته‌اند | اعتبارات درست هزینه شده‌اند؟ چرا دیسکورد فیلتر شد؟ سونی به‌زودی از Xperia 1 IV رونمایی می‌کند مالک X: ممنوعیت TikTok خلاف آزادی بیان است آیا Discord مسدود شده است؟ گوشی تاشوِ BlackView HERO 10 ماه آینده می‌آید اندروید به‌زودی می‌تواند سلامت حافظه گوشی را نشان دهد مشکل عجیب صفحه‌نمایش‌، چند گوشی‌‌ دیگر سامسونگ را هم درگیر کرد + عکس وزارت اقتصاد از شروع فروش اینترنتی دارو از ماه آینده خبر داد هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند
سرخط خبرها

حالا همه می‌توانند از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی «گوگل بارد» استفاده کنند + نحوه ثبت نام و استفاده

  • کد خبر: ۱۶۴۷۰۳
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
حالا همه می‌توانند از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی «گوگل بارد» استفاده کنند + نحوه ثبت نام و استفاده
گوگل به تازگی ویژگی‌های جدیدی را برای Bard ارائه کرده، که در ادامه برخی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم؛ از جمله به‌روزرسانی‌هایی که هفته گذشته در رویداد بزرگ I/O اعلام شد.

شهرآرانیوز  - شاید گوگل بارد (Google Bard) اسم جذابی نداشته باشد، اما یکی از بزرگترین غول‌های فناوری پشت آن است. همین باعث می‌شود «بارد» در کنار بزرگان دیگر هوش مصنوعی (ChatGPT OpenAI و Bing Chat مایکروسافت) به یک بازیگر اصلی در عرصه هوش مصنوعی تبدیل شود. گوگل به تازگی ویژگی‌های جدیدی را برای Bard ارائه کرده، از جمله به‌روزرسانی‌هایی که هفته گذشته در رویداد بزرگ I/O خود اعلام کرد.

ویژگی‌های جدید Google Bard چیست؟

کاربران Bard اکنون این امکان را دارند که بخشی از مکالمه Bard را به Google Docs و Gmail ارسال کنند. این ویژگی وقتی به کار می‌آید که از Bard می‌خواهید یک طرح کلی برای یک مفهوم تهیه کند و بعد آن را به یک نسخه ورد منتقل کند. این ویژگی در ایجاد ایمیل هم به شما می‌کند. در هر صورت، می‌توانید در پاسخ‌های Bard روی نماد اشتراک‌گذاری بزنید و انتخاب کنید این پاسخ کجا ارسال شود.

بارد برای اولین‌بار از حالت تاریک هم پشتیبانی می‌کند. پیدا کردن آن نیز آسان است: گزینه «استفاده از تم تیره» در گوشه سمت چپ پایین صفحه وجود دارد که می‌توانید از آن برای جابجایی بین حالت‌ها استفاده کنید.

گوگل همچنین در روز دوشنبه چند به روزرسانی دیگر هم برای Bard معرفی کرد. به لطف پیشرفت گوگل در مدل‌های زبانی، اکنون هوش مصنوعی عملکرد بهتری در خلاصه‌کردن دارد. این هوش مصنوعی حتی بهتر از قبل، منابع خود را ذکر می‌کند: هر زمان که Bard منبعی را فهرست می‌کند، می‌بینید که اعداد در سراسر پاسخ شما ظاهر می‌شوند و می‌توانید روی آن کلیک کنید تا منبع را مستقیم ببینید. این امر بررسی اعتبار یک پاسخ را آسان می‌کند و اطمینان می‌‍دهد که بارد پاسخ را از خودش درنیاورده است.

نحوه ثبت نام در Google Bard

در حالی که قبلاً دسترسی «بارد» (Bard) فقط از طریق لیست انتظار انجام می‌شد، حالا گوگل امکان استفاده از این ربات هوش مصنوعی را برای همه فراهم کرده است. افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند با حساب Google خود بارد را امتحان کنند. برای شروع، به سایت رسمی بارد گوگل بروید و روی «Try Bard» کلیک کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->