بایدن: قبول دارم در مناظره با ترامپ شکست خوردم هشدار دادستان کل کشور نسبت به اظهارات بی‌مبنا درباره فرایند و نتایج انتخابات محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

وزیر کشور: لایحه ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان مشکلات معیشتی مرزنشینان را برطرف می‌کند

  • کد خبر: ۱۶۶۵۹۲
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴
وزیر کشور: لایحه ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان مشکلات معیشتی مرزنشینان را برطرف می‌کند
وزیر کشور گفت: لایحه ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان تا زمانی که ما بتوانیم اشتغال پایدار را در مرز‌ها ایجاد کنیم، یک امتیازاتی را برای مرزنشینان ما در نظر می‌گیرد تا از نظر معیشتی مشکلی نداشته باشند.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد وحیدی پس از پایان نشست با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس پیرو بررسی جزئیات لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان، گفت: دولت لایحه‌ای را به منظور ساماندهی تجارت مرزی به مجلس ارائه داده بود که جزئیات این لایحه در کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت. به‌حمدالله با نقطه نظرات خوبی که در راستای این لایحه در کمیسیون ارائه شد، تقریبا همه مواد این لایحه در کمیسیون تصویب شد.

وزیر کشور با بیان اینکه این لایحه آماده ارائه به صحن مجلس است، ادامه داد: تقویت اقتصاد و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینی از جمله اهداف مهم این لایحه است. این لایحه تا زمانی که ما بتوانیم اشتغال پایدار را در مرز‌ها ایجاد کنیم، یک امتیازاتی را برای مرزنشینان ما در نظر می‌گیرد که از نظر معیشتی مشکلی نداشته باشند.

وی تاکید کرد: امیدواریم این لایحه بتواند هم در ساماندهی بهتر تجارت مرزی و هم به آینده اشتغال مرزی کمک کند و مورد رضایت مرزنشینان ما باشد.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در این لایحه به توسعه بازارچه‌های مرزی توجه شده است، گفت: وقتی ما درباره اشتغال مرزنشینان صحبت می‌کنیم حتما یکی از موضوعات آن معطوف به بازارچه‌های مرزی است. البته هم اکنون هم  ما بازارچه‌های مرزی داریم که مرزنشینان ما در این بازارچه‌ها فعال هستند. با این حال این بازارچه‌ها باید بیش از این فعال باشند و محصولات تولید شده از سوی مرزنشینان در این بازارچه‌ها به فروش برسد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->