کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

حمیده اسماعیل‌نژاد: تنها سه ماه در اردوی فدراسیون بودم

  • کد خبر: ۱۶۷۱۵۱
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
حمیده اسماعیل‌نژاد: تنها سه ماه در اردوی فدراسیون بودم
حمیده اسماعیل‌نژاد گفت: من اردو‌های شخصی داشتم و در همین مدت کوتاه از طرف فدراسیون به اردو دعوت شدم که خوشبختانه نتیجه خوبی حاصل شد.

حمیده اسماعیل‌نژاده در مسابقات کاپ سرعت‌ها در ترکیه شرکت کرد و موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند و رکورد ملی را با ثبت رکورد ۱۱.۴۳ جا‌به‌جا کند.

اسماعیل‌نژاد در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: تا کنون رکورد‌های من در ارد‌های داخلی ثبت شده بود و قریب به ۳ ماه است که در مجموعه ورزشی انقلاب تمرین می‌کنم.

وی افزود: این مسابقات دومین مسابقه سال جاری بود. امید به خدا این رکورد را می‌توانم ارتقا بدهم و به رکورد ۱۱.۳۰ که در برنامه‌ریزی‌های آینده است دست پیدا کنم.

این بانوی دونده خراسانی در خصوص شرایط ایران بیان کرد: در ایران نیز می‌توان به رکورد‌های بسیار عالی رسید. پیش از ۳ ماه گذشته من اردو‌های شخصی داشتم و در همین مدت کوتاه از طرف فدراسیون به اردو دعوت شدم که خوشبختانه نتیجه خوبی حاصل شد.

اسماعیل‌نژاد ادامه داد: خوشبختانه در ایران مربیان توانمندی داریم و شرایط مطلوبی حاکم است. قطعا می‌توان رکورد‌های بهتری را ثبت کرد کما اینکه با بهبود شرایط اردو و اسکان ورزشکاران، می‌شود رکورد‌های مطلوب را ارتقا داد.

وی در خصوص حمایت‌های مالی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: از طرف اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی هیچ‌گونه حمایت مالی نداشتم. هیات استان پاداش‌هایی را سال گذشته تقدیم کرد که در مجموع ۷ میلیون تومان شد.

این بانوی دونده خراسانی تاکید کرد: از مربی، خانواده و همسرم تشکر می‌کنم چرا که طی شش ماه گذشته در مجموع ۲۰ روز در کنار آن‌ها بودم که واقعا این دوری سخت گذشت. امیدوارم با مدال آسیایی و رکورد‌های بهتر این روز‌های سخت را جبران کنم.

اسماعیل‌نژاد در نهایت خاطرنشان کرد: امیدوارم روزی برسد که تمام دختران ایران به نقطه‌ای برسند که الگوی بانوان سایر کشور‌ها شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->