گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس زمزمه برکناری علی خطیر بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس
سرخط خبرها

آنجلوتی: فصل بعد تیم متفاوتی از رئال خواهید دید

  • کد خبر: ۱۶۷۵۷۱
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
آنجلوتی: فصل بعد تیم متفاوتی از رئال خواهید دید
سرمربی باشگاه رئال مادرید با توجه به اتمام قرارداد برخی از بازیکنان تیمش در پایان فصل جاری عنوان کرده که در فصل آتی تیم متقاوتی خواهد داشت.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، کارلو آنجلوتی، سرمربی باشگاه رئال مادرید در کنفرانس خبری پیش از دیدار با اتلتیک بیلبائو، آخرین دیدار رئال در این فصل از لالیگا به سوالات خبرنگاران پیرامون فعالیت رئال در فصل نقل‌وانتقالات پاسخ داده است.

سرمربی باشگاه رئال مادرید عنوان کرده که با توجه به اتمام قرارداد برخی از بازیکنان تیمش در پایان فصل جاری، در فصل آتی تیم متفاوتی خواهد داشت. البته آنجلوتی در کنفرانس خبری خود هیچ اشاره‌ای به کریم بنزما نکرده است.

آنجلوتی همچنین در خصوص آینده خودش در رئال مادرید گفته که هیچ مشکلی با باشگاه ندارد و از کار کردن در این تیم خوشحال است و فصل آتی سعی خواهد کرد عملکرد بهتری به نمایش بگذارد.

وی همچنین تاکید کرده که اسطوره‌های باشگاه رئال مادرید باید در همین باشگاه بازنشسته شوند. باشگاه نیز به این موضوع اعتقاد دارد، اما ممکن است بازیکنان اینگونه فکر نکنند.

رئال مادرید این فصل از رقابت‌ها را تنها با کسب یک جام در کوپادل‌ری به پایان رساند و در نیمه لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی و در لالیگا مقابل حریف دیرینه خود برای کسب جام ناکام ماند.

هواداران رئال در پی شکست سنگین رئال مادرید مقابل منچسترسیتی و ناکام ماندن این تیم در لالیگا، خواهان فعالیت جدی تیمشان در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی هستند تا با جذب چند ستاره عملکرد بهتری در فصل آتی از رئال شاهد باشند.

در هفته اخیر حواشی زیادی پیرامون جدایی بنزما و انتقالش به الاتحاد عربستان منتشر شده بود که این ستاره رئال در صفحه شخصی خود به این حواشی پایان داد و اعلام کرد که یک فصل دیگر در رئال مادرید توپ خواهد زد.

از سوی دیگر جذب بلینگهام، ستاره انگلیسی دورتمند که از مدت‌ها قبل در برنامه‌های سران کهکشانی‌ها قرار داشت به نتیجه رسیده و انتظار می‌رود هفته آینده انتقال این ستاره انگلیسی ۱۹ ساله به رئال نهایی شود.

همچنین عملکرد نه چندان مطلوب بنزما در این فصل، پرز را متقاعد کرده تا در این پست به فکر جذب یک مهاجم باشد. در میان گزینه‌های رئال مادرید کای هاورتز آلمانی، بازیکن چلسی بیش از سایر بازیکنان به رئال نزدیک شده و بعید نیست که انتقال این بازیکن نیز به رئال مادرید صورت بگیرد.

شایعاتی نیز پیرامون جذب هری کین از سوی خبرنگاران مطرح اسپانیا مطرح شده که نشان می‌دهد آنجلوتی به جذب این فوق ستاره انگلیسی علاقه‌مند است و این موضوع را هم به مدیران رئال اعلام کرده است. سران رئال مادرید نیز به آنجلوتی اعلام کرده‌اند که برای جذب کین تلاش خواهند کرد، اما انتقال کین به رئال پیچیده و سخت خواهد بود.

روملو لوکاکو نیز یک گزینه دیگر است که می‌تواند در پنجره نقل و انتقالاتی به رئال به صورت قرضی پیشنهاد شود. البته در وهله نخست باید شرایط این بازیکن بلژیکی با چلسی مشخص شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->