جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود
سرخط خبرها

‌عامل تیراندازی به زندان اصفهان کشته شد (۲۶ خرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۶۹۵۷۹
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
‌عامل تیراندازی به زندان اصفهان کشته شد (۲۶ خرداد ۱۴۰۲)
فرمانده انتظامی دلیجان با اشاره به تیراندازی به درب زندان اصفهان گفت: عامل تیراندازی در درگیری با پلیس استان مرکزی کشته شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ مجتبی جمالی با اشاره به دستگیری مهاجم زندان اصفهان در دلیجان اظهار داشت: شب گذشته فرد یا افراد ناشناس با یک دستگاه خودرو اقدام به تیر‌اندازی به سمت درب اصلی زندان مرکزی اصفهان کرده و سریعا از محل متواری می‌شوند. 

وی با اشاره به اینکه براساس بررسی پوکه‌های به جا مانده در محل، مشخص شد در این تیر‌اندازی از سلاح وینچستر و کلاشینکف استفاده شده است، افزود: با توجه به احتمال متواری شدن متهمان به شهر‌های دیگر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت. 

جمالی افزود: ساعاتی بعد یکدستگاه خودرو پژو پارس که فاقد پلاک جلو بود پس از ورود به حوزه استحفاظی شهرستان دلیجان بدون توجه به دستور ایست ماموران گشت کلانتری ضمن تهاجم به ماموران با سرعت متواری می‌شود. 

وی بیان کرد: با اعلام این خبر و احتمال اینکه خودرو همان خودرو مورد استفاده مهاجمان مسلح متواری است، دستورات هوشیاری و دستگیری آن‌ها به کلیه یگان‌ها ابلاغ شد. 

جمالی افزود: نهایتا راننده خودرو پس از متواری شدن از ایست و بازرسی و ورود به هسته مرکزی شهر به سمت شهروندان و ماموران تیراندازی می‌کند که با تعقیب و گریز صورت گرفته، ماموران جهت حفظ جان شهروندان و با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح به سمت خودرو مهاجم تیر‌اندازی و در خیابان امام دلیجان متوقف می‌شود. 

وی با اشاره به مجروح شدن راننده خودرو و انتقال سریع وی به بیمارستان عنوان کرد: مهاجم مسلح با وجود تلاش تیم پزشکی فوت می‌کند. 

جمالی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلاشینکف و یک قبضه سلاح وینچستر و ۷۱ فشنگ جنگی و مقادیر زیادی پوکه گلوله‌های استفاده شده از خودرو متهم افزود: تحقیقات در این خصوص ادامه دارد و متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->