ویدئو | صحبت های محمدجواد ظریف در مورد انتخاب کابینه دولت چهاردهم آمریکا در شورای امنیت: غیرنظامیان فلسطینی در جهنم زندگی می‌کنند گوترش در نشست شورای امنیت: وضعیت غزه یک لکه ننگ برای همه است ظریف: ما صرفاً یک بازوی مشورتی هستیم | انتخاب وزرا حق رئیس جمهور است آخرین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با حضور رهبر انقلاب +عکس و فیلم حمله مقاومت اسلامی عراق به بندر اشغالی «ایلات» (۲۷ تیر ۱۴۰۳) حریق گسترده در یک مرکز خرید در چین ۶ کشته برجای گذاشت (۲۷ تیر ۱۴۰۳) تعداد بازداشتی‌های کرانه باختری به بیش از ۹۷۰۰ نفر افزایش یافت هنیه تعلیق گفتگو‌ها از سوی حماس را رد کرد ۵۰ هزار و ۴۰۸ شهید و زخمی حاصل هفت سال تجاوز ائتلاف عربستان به یمن باقری: شورای امنیت با تصویب قطع‌نامه‌ الزام‌آوری، اسرائیل را مجبور به توقف جنگ در غزه کند ایران، حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه القاهره در غزه را محکوم کرد تاکید بر آتش بس در غزه در نشست شورای امنیت سازمان ملل رسانه های صهیونیستی: نصرالله تهدیدهای خود را شدت بخشیده است نماینده فلسطین در سازمان ملل: جنگ غزه بزرگترین کشتار دسته جمعی تاریخ است آیا ادارات و بانک‌های لرستان فردا پنجشنبه (۲۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ واکنش جهاد اسلامی به ادعای رژیم صهیونیستی درباره علت بمباران ۲ مدرسه ارمنستان از امضای پیمان صلح با جمهوری آذربایجان حمایت کرد رئیس جمهور منتخب بر اجرای توافقات صورت گرفته با ازبکستان تاکید کرد وزیر ارتباطات با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد+ جزئیات
سرخط خبرها

سردار رادان: برخورد با کشف حجاب از طریق دوربین‌ها در حال اجرا است

  • کد خبر: ۱۶۹۵۴۹
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱
سردار رادان: برخورد با کشف حجاب از طریق دوربین‌ها در حال اجرا است
فرمانده‌کل انتظامی کشور گفت: برخورد با کشف حجاب از طریق دوربین‌ها در حال اجراست که در مرحله اول پیامک تذکر به افرادی که کشف حجاب می‌کنند ارسال می‌شود و پیامک‌های بعدی پیگیری‌های قضائی و انتظامی می‌باشد. از دولت درخواست داشتیم تا سطح پوشش دوربین‌های نظارتی را برای تأمین هرچه بیشتر امنیت در ابعاد مختلف را افزایش دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، فرمانده‌کل انتظامی کشور گفت: از دولت درخواست داشتیم تا سطح پوشش دوربین‌های نظارتی را برای تأمین هرچه بیشتر امنیت در ابعاد مختلف را افزایش دهد که رئیس جمهور نیز با این موضوع موافقت کردند.

سردار محمدرضا رادان در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان قم در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در زمینه مقابله با بی حجابی و تأمین امنیت عمومی چهار ناظر تعریف شده است که هرکدام از آنان مأموریت‌ها و فرآیند‌هایی بر عهده دارند.

سردار رادان عنوان داشت: ناظر ۴ در حوزه فضای مجازی فعالیت دارد و برای آن دسته از افرادی که در فضای مجازی مبادرت به کشف حجاب کرده و یا دیگران را به این امر تشویق می‌کنند پس از شناسایی پرونده قضائی تشکیل می‌شود.

وی افزود: تلاش می‌شود تا تمامی ناظران با جدیت وظایف خود دنبال کنند و دغدغه‌های مردم در این زمینه کاهش یابد و معتقدیم که با حضور مردم توطئه‌های دشمن در این عرصه خنثی خواهد شد.

فرمانده‌کل انتظامی کشور عنوان داشت: تذکرات پلیس در فضای مجازی از زمان اجرای طرح ناظر ۷۰ درصد کاهش یافته است و این امر در حقیقت به معنای کسب توفیق پلیس در فضای مجازی است.

سردار رادان ادامه داد: درصد کمی از افرادی که کشف حجاب می‌کنند عناد دارند و بیشترین آنان غافل هستند و تحت تأثیر تبلیغات سو قرار دارند.

فرمانده‌کل انتظامی کشور بیان داشت: برخورد با کشف حجاب از طریق دوربین‌ها در حال اجراست که در مرحله اول پیامک تذکر به افرادی که کشف حجاب می‌کنند ارسال می‌شود و پیامک‌های بعدی پیگیری‌های قضائی و انتظامی می‌باشد.

سردار رادان عنوان داشت: در روز‌های گذشته نیز در سواحل مازندران مقرر شد تا با روش‌های مختلفی موضوع هنجارشکنی حجاب دنبال شود که این امر هم به صورت حضوری و هم از طریق دوربین‌های نظارتی صورت می‌گیرد و از دولت درخواست داشتیم تا سطح پوشش دوربین‌ها را برای تأمین هر چه بیشتر امنیت در ابعاد مختلف را افزایش دهد که رئیس جمهور نیز با این موضوع موافق بودند و امید است به زودی اعتباراتی برای این امر تخصیص یابد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->