نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

خراسان رضوی، مدعی قهرمانی در مسابقات کشوری اتومبیلرانی و موتورسواری

  • کد خبر: ۱۶۹۵۹۶
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
خراسان رضوی، مدعی قهرمانی در مسابقات کشوری اتومبیلرانی و موتورسواری
رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خراسان رضوی گفت: خراسان حرف برای گفتن دارد و قهرمانی کشور برای ماست. در دو حوزه اتومبیلرانی و موتورسواری با تهران در رقابت‌ تنگاتنگ داریم.

فرضعلی گرایلی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص برنامه‌های هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خراسان رضوی، اظهار کرد: هم‌اکنون ورزشکاران ما تمرینات خود را انجام می‌دهند و سال ۱۴۰۲ مسابقات بسیاری در شهرستان‌ها و در استان برگزار خواهد و در مسابقات کشوری نیز شرکت خواهیم کرد. 

وی افزود: پس از اتمام اپیدمی کرونا خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شدیم و اکنون تمام کمیته‌های ما فعال هستند و در پی این هستیم که شرایط خوبی بر هیات حاکم شود.

رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خراسان رضوی در خصوص تجهیزات مورد نیاز این هیات گفت: ما به حداقل‌ها نیاز داریم. یک زمین آسفالت برای اتومبیلرانی کار ما را راه می‌اندازد برای مسابقات موتورهای کراس حتی به زمین آسفالت هم نیاز نداریم یک زمین خاکی با برخی مراجع برای حرکات نمایشی کفایت است.

گرایلی در ادامه بیان کرد: مسابقات بسیاری در سال جاری پیش ‌روی ماست کمااینکه تمام کمیته‌های ما فعال شدند. مهمترین کمیته ما کمیته آموزش است که امروز توجه ویژه‌ای نسبت به آن وجود دارد و در این حوزه به تمام سازمان‌ها و ساختارها کمک خواهیم کرد چرا که مهارت در رانندگی علاوه بر کاهش استهلاک از خطرات مالی و جانی جلوگیری می‌کند.

تخصیص اعتبارات؟ اجاره هم پرداخت می‌کنیم

 

وی در خصوص تخصیص اعتبارات، اعلام کرد: فعالیت هیات‌ها مستقل است، طی سال‌های گذشته اعتباری اختصاص داده نشده و در دوران آقای هاشمی‌جواهری هم تقریبا اعتباری نگرفتیم، به هر حال اداره کل ورزش و جوانان یک ارگان دولتی است و بودجه‌ای هم برای اختصاص ندارد اما در مجموع از طرف فدراسیون و اداره کل کمک شایانی نشد،نه تنها کمک مالی نگردند بلکه برای پیست اجاره پرداخت می‌کنیم.

رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان شرایط اتومبیلرانان و موتورسواران خراسانی را در کشور مطلوب ارزیابی کرد و گفت: سال گذشته رتبه دوم کشور را کسب کردیم و در اتوموبیلرانی سرعت خراسان حرف اول را می‌زند. اتومبیل‌رانی حتی در ورزش بانوان شرایط خوبی دارد. اگر به ورزش رسیدگی شود شرایط بهتر هم خواهد شد. 

گرایلی ادامه داد: خراسان حرف برای گفتن دارد و قهرمانی کشور برای ماست. در دو حوزه اتومبیل‌رانی و موتورسواری با تهران در رقابت‌ تنگاتنگ داریم گرچه این رقابت نابرابر است اما ورزشکاران ما شرایط خیلی خوبی دارند. 

وی در نهایت خاطرنشان کرد: مسئولین استان به ورزش کمن کنند؛ ورزش شادابی و نشاط را برای مردم به ارمغان می‌آورد. در این شرایط اقتصادی ورزش می‌تواند نشاط را فراهم کند. امیدواریم ورزش استان برای جوانان سامان یابد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->