مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

هنانوف در یک صورت پرسپولیسی می ماند

  • کد خبر: ۱۶۹۶۲۰
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷
هنانوف در یک صورت پرسپولیسی می ماند
مدافع تاجیکستانی پرسپولیس علاقمند به ماندن در این تیم است.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس برای فصل اینده مجبور است سه بازیکن سهمیه زیر ۲۳ سال خود را به لیست بزرگسالان اضافه کند.

مهدی عبدی، محمد عمری و وحدت هانوف که با حضورشان در لیست بزرگسالان پرسپولیس کار این باشگاه را برای حفظ نفراتش سخت می‌کند. در همین راستا باشگاه پرسپولیس به دنبال اعتراض به دستورالعمل‌های جدید سازمان لیگ است  و یکی از اعتراض هایش به برداشتن قانون سهمیه زیر ۲۵ سال است. این باشگاه همچنین به دنبال این است تا با اجازه سازمان لیگ نام مهدی عبدی و محمد عمری را به عنوان ۶ سهمیه آکادمی اش ثبت کند چرا که هر دو بازیکن محصول آکادمی این باشگاه هستند.

اینکه حالا سازمان لیگ چنین اجازه‌ای را به پرپسولیس بدهد یا نه در روز‌های آتی مشخص خواهد شد. چنانچه این اتفاق رخ دهد آن وقت وحدت هنانوف سرخپوش می‌ماند در غیر این صورت پرپسولیس یا او را می‌فروشد یا یه تیم دیگری قرض خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->