رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟ پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی| کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است معاون رئیس جمهور: اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است بیانیه جنبش مطالبه در حمایت از خیزش‌های اعتراضی| اسرائیل غده‌ای سرطانی است که باید حذف شود فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: معلمان سربازان خط مقدم مقابله با هجمه فرهنگی دشمن هستند سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند آیت‌الله علم‌الهدی: هویت بخشی، رسالت امروز معلمان است| سرکوب دانشجویان در آمریکا، تابلوی لیبرال دموکراسی غرب
سرخط خبرها

حمله فلسطینی‌ها به مقر تشکیلات خودگردان + فیلم

  • کد خبر: ۱۷۲۸۹۳
  • ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱
حمله فلسطینی‌ها به مقر تشکیلات خودگردان + فیلم
به دنبال سکوت مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در شهر جنین، مردم خشمگین فلسطین به مقر تشکیلات در رام‌الله حمله کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از عقب‌نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از شهر جنین در شمال کرانه باختری، شهروندان فلسطینی به مقر تشکیلات خودگردان در رام‌الله حمله کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی به مدت دو روز شهر جنین در شمال کرانه باختری را تحت محاصره خود درآورد و با نیروهای مقاومت وارد درگیری شد.

به دنبال حمله رژیم صهیونیستی به شهر جنین، ۱۲ فلسطینی  به شهادت رسیدند و ۱۴۰ نفر دیگر از شهروندان این کشور مجروح شدند.

شبکه «الجزیره»، بعدازظهر امروز (چهارشنبه)، خبر داد که مردم فلسطین، بامداد امروز و پس از عقب‌نشینی نیروهای رژیم صهیونیستی از شهر جنین، به مقر تشکیلات خودگردان در رام‌الله با سنگ حمله کردند.

تصاویر منتشرشده در فضای مجازی همچنین حاکی از آن است که مردم خشمگین، بعدازظهر امروز نیز به مقر تشکیلات در رام‌الله حمله کرده‌اند.

مردم فلسطین به نشانه اعتراض به همکاری‌های امنیتی تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی و سکوت تشکیلات در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در شهر جنین شبانه به مقر این تشکیلات حمله کردند.

از طرف دیگر، در مراسم تشییع پیکر شهدای فلسطینی که امروز با حضور گسترده مردمی در کرانه باختری برگزار شد، مردم خشمگین با فریاد «بروید بیرون، بروید بیرون» نمایندگان اعزامی تشکیلات خودگردان را از این مراسم بیرون انداختند.

در زمان حمله دوروزه رژیم صهیونیستی به شهر جنین، تشکیلات خودگردان فلسطین تنها به صدور بیانیه‌های هشدارآمیز علیه رژیم صهیونیستی اکتفا کرده بود.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->