حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

۸۰۰ خانه در جنین تخریب شدند

  • کد خبر: ۱۷۲۹۷۶
  • ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
۸۰۰ خانه در جنین تخریب شدند
رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، واشنگتن از تل‌آویو خواسته زیرساخت‌های شهری در جنین را بازسازی کند. بر اساس ارزیابی‌های اولیه، در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به جنین ۸۰۰ منزل آسیب دیده و زیرساخت‌های آب و فاضلاب شهر عامدانه هدف قرار گرفتند.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، دولت آمریکا تاکید کرده تل‌آویو موظف است زیرساخت‌های شهری در جنین را در پی عملیات نظامی اخیر بازسازی کند و واشنگتن برای انجام این کار با مسؤولان اسرائیلی در تماس خواهد بود.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه عملیات نظامی دو روزه خود علیه شهر و اردوگاه جنین واقع در شمال کرانه باختری را متوقف کرد.

در این دو روز درگیری ۱۲ فلسطینی به شهادت رسیدند و بسیاری از خانه‌ها و مراکز خرید تخریب شدند.

برخی منابع فلسطینی اظهار کردند، ارتش رژیم صهیونیستی در این حملات قصد داشت با کندن خیابان‌ها و ایجاد سنگرها، اردوگاه جنین را از اطرافش جدا کند.

همچنین این منابع گفتند، هدف دیگر این عملیات، تخریب زیرساخت‌های شهر و اردوگاه جنین بود و اسرائیل تمایل آشکاری به انتقام‌گیری از اردوگاه داشت.

وزارت کار فلسطین پس از یک بررسی اولیه میزان خسارات وارده به شهر و اردوگاه جنین را اعلام کرد.

طبق گزارش اولیه این نهاد فلسطینی، سربازان اسرائیلی در حملات دو روزه خود ۳۰۰ منزل را در این منطقه به شکل کامل ویران کردند و حدود ۵۰۰ منزل نیز تا حدودی آسیب دیدند.

شهرداری جنین نیز اعلام کرد، ارتش رژیم صهیونیستی دراین حملات عامدانه زیرساخت‌های آب و فاضلاب را هدف قرار داد و به زیرساخت‌های عمومی آسیب زد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->