پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد
سرخط خبرها

رکورد در فدراسیون فوتبال با ثبت نام ۵۰ نفر برای انتخابات

  • کد خبر: ۱۷۳۳۹
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
رکورد در فدراسیون فوتبال با ثبت نام ۵۰ نفر برای انتخابات
ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال اعلام کرد، نزدیک به ۵۰ نفر در انتخابات فدراسیون فوتبال (ریاست و هیئت رئیسه) ثبت‌نام کرده‌اند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ ابراهیم شکوری در حاشیه ثبت‌نام از نامزد‌های ریاست و عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: تا این لحظه نزدیک به ۵۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که می‌تواند رکوردی باشد. تشکر از دوستانی که احساس مسئولیت و فکر کردند می‌توانند به فوتبال ما کمک کنند. از ساعت ۱۶ به بعد دیگر کسی وارد فدراسیون نشد و تنها کسانی که داخل ساختمان بودند ثبت‌نام کردند. دوستان از فردا می‌توانند در پست ریاست توسط ۱۰ عضو و در پست هیئت رئیسه توسط پنج عضو مجمع تأیید شود.

وی افزود: تیم سه نفره‌ای مدارک را بررسی می‌کند و سپس امر تأیید صلاحیت به حراست سپرده می‌شود. با شرایط تیم ملی و فوتبال ما، تصمیم بر این شد انتخابات ۲۵ اسفند برگزار شود و امیدوارم انتخابات خوبی باشد. هر رئیسی باید توسط ۱۰ نفر معرفی شده باشد، کمتر از آن تأیید صلاحیت نمی‌شود و حدود ۵۰ نفر بالا هستند که صلاحیت آن‌ها در حال بررسی است و تا یک ساعت دیگر می‌توانیم بگوییم چند نفر ثبت‌نام کرده‌اند. درباره نفرات صحبت نمی‌کنم. دوستان اکثراً اینجا حضور داشتند و بهتر است اسامی را اعلام نکنیم. عموم مردم نیاز نیست رأی بدهند و اعضای ۷۵ نفره مجمع رأی می‌دهند. درست نیست که همه از این اسامی باخبر باشند.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره انتقادات مطرح شده برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: من روز چهارشنبه به مقر فیفا رفتم و در جریان انتخاب سرمربی تیم ملی نبودم. ما در فیفا به دنبال دریافت مطالبات فدراسیون و باشگاه‌ها بودیم. دبیرکل فدراسیون مطابق اساسنامه، وظیفه اجرایی دارد و تصمیم‌گیری به سایر بخش‌ها مربوط می‌شود. دبیرکل فقط موضوعات اجرایی را انجام می‌دهد. من در جریان انتخاب سرمربی تیم ملی و جزئیات آن نیستم و مانند شما متوجه این موضوع شدم.

شکوری درباره مصوبات حضورش در مقر فدراسیون جهانی فوتبال تصریح کرد: با تحریم‌هایی مواجه هستیم و کانالی برای پرداخت پول وجود نداشت. از فیفا مطالباتی در حوزه موضوعات اجرایی، باشگاهی و توسعه‌ای داریم و پنجشنبه جلساتی با بخش مالی و مسئول فدراسیون‌ها و پروژه‌های فیفا داشتیم. ما راه‌های مختلفی برای پرداخت این مبلغ پیشنهاد کردیم و خواستیم حتماً این پول را پرداخت کنند.

وی با اشاره به شعار همیشگی فیفا خاطرنشان کرد: شعار فیفا این است که فوتبال از سیاست جداست. ما شفاف صحبت کردیم و فیفا این مطلب را کاملاً قبول داشت. آن‌ها هم به دنبال راهکاری هستند تا طی دو هفته آینده، خبر قطعی را بدهند و راهی برای پرداخت این پول پیدا کنند. توقع‌مان را خیلی شفاف در میان گذاشتیم و امیدوارم با حل مشکلات، فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها بتوانند حق خود را دریافت کنند.
 
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->