حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی!
سرخط خبرها

درخواست مشهدی‌ها برای برگرداندن احمد جوان به تیم ملی

  • کد خبر: ۱۷۴۴۴۸
  • ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
  • ۲
درخواست مشهدی‌ها برای برگرداندن احمد جوان به تیم ملی
در پی برگزاری مسابقه انتخابی رودررو در تورنمنت رنکینگ‌دار کشتی مجارستان، مشهدی‌ها در نامه‌ای خواستار برگزاری مسابقه مجدد بین احمد جوان و میلاد والی‌زاده در وزن ۵۷ کیلوگرم شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، بعد از برگزاری جام تختی به عنوان چهارمین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی، با نظر کادرفنی در سه وزن ۵۷، ۷۰ و ۷۹ کیلوگرم تصمیم به برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی گرفته شد و در همین راستا احمد جوان و میلاد والی‌زاده در ۵۷ کیلو، امیرمحمد یزدانی و محمد بخشی در ۷۰ کیلو و محمد نخودی و علی سوادکوهی در ۷۹ کیلو عازم مجارستان شدند. در ۵۷ کیلو، در فینال جام تختی احمد جوان موفق به شکست میلاد والی‌زاده شده بود، اما کادرفنی خواست که دو کشتی‌گیر جوان و زیر ۲۰ سال بار دیگر با هم رقابت کنند. جوان در رقابت‌های مجارستان بعد از بردن زاندانبود مغول و بالگابای قزاق، در نیمه‌نهایی و کشتی رده‌بندی مغلوب زوی چینی و کریموف اوکراینی شد.

والی‌زاده هم بعد از شکست هورست لهر آلمانی، به زین ریچاردز آمریکایی باخت و از دور رقابت‌ها حذف شد. باوجودی که جوان کشتی‌های بیشتری در مقایسه با والی‌زاده گرفت و درنهایت هم با کسب عنوان پنجمی، جایگاهش در رتبه‌بندی نهایی بالاتر از حریفش بود، اما طبق بند‌های درنظر گرفته شده برای این انتخابی، باتوجه به اینکه روی سکو نرفت، مسابقه رودررو تعیین کننده شد که جوان این کشتی را با اختلاف کم باخت. در همین رابطه سرپرست هیئت کشتی شهرستان مشهد نامه‌ای برای اداره ورزش و جوانان شهرستان مشهد تنظیم کرده تا برای فدراسیون کشتی ارسال شود. در این نامه آن‌ها خواستار برگزاری مسابقه انتخابی مجدد برای احمد جوان در شرایط یکسان و عادلانه شده‌اند. دور جدید اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت در مسابقات جهانی بلگراد از امروز (۲۵ تیر) در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
0
0
سلام.ببیند در انتخابی جام تختی در اصل جوان ۸بر۷ مغلوب والیزاده شد حالا سهل انگاری داور بود یا امتیازشمار ۲امتیاز والیزاده که ۳بار رفت و برگشت جوان را به پل زدبجای ۶امتیاز ۴ امتیاز دادن باز کادر فنی تصمیم گرفتن به رنکینگ برن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
0
0
سلام.ببیند در انتخابی جام تختی در اصل جوان ۸بر۷ مغلوب والیزاده شد حالا سهل انگاری داور بود یا امتیازشمار ۲امتیاز والیزاده که ۳بار رفت و برگشت جوان را به پل زدبجای ۶امتیاز ۴ امتیاز دادن باز کادر فنی تصمیم گرفتن به رنکینگ برن با توجه به مدال نگرفتن دو کشتیگر انتخابی رودر رو انجام شد البته هر دو کشتیگیر محبوب هستند البته جوان وزنش زیاده با دو کیلو ارفاق هم به سختی سر وزن رسید مشابه اطری که وزن زیاد کم میکرد وقتی رفت یه وزن بالاتر خیلی نتیجه خوبی گرفت انشالله هم جوان هم همین کار را تکرار بکنه چون وزن کم کردن بزرگترین حریف یک کشتیگیر است
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->