نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

رمضانی مازاد شد،‌ اما شاید استقلالی بماند!

  • کد خبر: ۱۷۴۶۹۸
  • ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۴
رمضانی مازاد شد،‌ اما شاید استقلالی بماند!
با وجود مازاد شدن آرمان رمضانی، بعید نیست او در استقلال بماند.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، با اعلام جواد نکونام به مدیران استقلال، آرمان رمضانی در فصل بعد این تیم جایی ندارد و باید جدا شود.

در همین رابطه ایجنت این بازیکن با چند باشگاه لیگ برتری باب گفت‌وگو را باز کرده و صحبت‌های موفقی هم داشته‌است. تاکنون ۳ تیم لیگ برتری خواهان جذب این مهاجم بلندقامت سابق پرسپولیس و سایپا شده‌اند.

نکته جالب توجه اینکه یکی از این تیم‌ها، استقلال خوزستان است و در صورتی که آرمان به این تیم برود، می‌توان گفت که استقلالی باقی خواهدماند.

دیگر تیم مهمی که رمضانی را می‌خواهد گل‌گهر است. تیمی که مرتضی تبریزی را هم از استقلال خرید، اما این بازیکن در سیرجان هیچگاه ندرخشید. بعد از تجربه ناموفق تبریزی سیرجانی‌ها امین قاسمی‌نژاد را هم خریدند، اما حضور این بازیکن هم سودی نداشت.

حالا باید دید که آیا رمضانی سومین خرید سیرجانی‌ها از استقلال خواهدبود یا نه؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->