تولد لاکچری در سومین روز خاص قرن جدید! جزئیات تکان‌دهنده از اردوی وحشت در استخر مرگ برنامه جدید امتحانات پایه ششم و نهم اعلام شد (یکم خرداد ۱۴۰۳) نام‌گذاری بیمارستان ۲۰۴ تختخوابی نیشابور به‌نام «سیدالشهدای خدمت» انفجار مین در ارتفاعات مرزی آذربایجان غربی یک کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت (یکم خرداد ۱۴۰۳) زلزله قدرتمند اندونزی را لرزاند (یکم خرداد ۱۴۰۳) طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع یکی از مهمترین اقدامات شهید آیت الله رئیسی بود کشف ۱۷ کیلوگرم زعفران قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد(۱ خرداد ۱۴۰۳) قطار فوق‌العاده مشهد برای مراسم تشییع رئیس‌جمهور از مهاجرت ۱۰ هزار پزشک تا توزیع نابرابر پزشکان متخصص در کشور  برنامه جدید امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد ممنوعیت‌های تردد ویژه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهوری در مشهد اعلام شد تشکیل پرونده قضایی برای منتشرکنندگان مصادیق توهین‌آمیز درخصوص سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد برای روز پنجشنبه (٣ خرداد ١۴٠٣) هم‌زمان با مراسم تشییع و تدفین رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، یکم خرداد ١۴٠٣) | آغاز بارش‌های پراکنده باران در استان آسیب‌هایی جدی که روغن مصرف شده به مغز می‌زند
سرخط خبرها

کاروان‌های دانش‌آموزی اربعین عازم کربلا می‌شوند

  • کد خبر: ۱۷۵۳۹۵
  • ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
کاروان‌های دانش‌آموزی اربعین عازم کربلا می‌شوند
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: موکب‌های دانش‌آموزی در مسیر پیاده‌روی اربعین راه اندازی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اصغر باقرزاده در جلسه شورای سیاست گذاری ستاد دانش آموزی اربعین حسینی اظهارکرد: در نظر داریم هر مدرسه حامی یکی از موکب‌های دانش آموزی در ایام پیاده روی اربعین باشد.

وی افزود: تلاش شده با برنامه ریزی بسیار خوب، امسال پیاده روی اربعین حسینی را به صورت با شکوه برگزار کنیم، مقدمات صدور مجوز اردوی دانش آموزی تسهیل شده است و امکان برگزاری اردوی دانش آموزی فراهم خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آماده سازی فضا‌های دانش آموزی مانند برگزاری اردو، نذورات و راه اندازی موکب تصریح کرد: استان قم دبیرخانه دانش آموزی پیاده روی اربعین است و کمیته‌های دانش آموزی، پشتیبانی و دانشگاه فرهنگیان از کمیته‌هایی هستند که برای اجرای هرچه بهتر پیاده روی اربعین تشکیل شده‌اند.

باقرزاده با بیان اینکه پیگیر اسکان و پذیرایی در دو مدرسه نجف و کربلا به عنوان موکب دانش آموزی هستیم، گفت: درنظر داریم سه موکب در مسیر پیاده روی اربعین ایجادکنیم. کاروان‌های دانش آموزی در ایام اربعین راه اندازی خواهد شد و اردوگاه‌ها و مدارس به عنوان پایگاه‌های اسکان زائران پیاده روی اربعین در نظر گرفته می‌شود.

وی به تهیه بسته محتوایی برای توزیع در موکب‌ها در پیاده روی اربعین اشاره و اظهار کرد: در محور تولیدات محتوایی، کتاب شعری ویژه کودکان تهیه شده است که در مسیر اربعین توزیع می‌شود. برای نوجوانان نیز کتابی با محوریت امام زمان (عج)، کربلا و اربعین درنظر گرفته‌ایم.

منبع: وزارت آموزش‌وپرورش

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->