سعید صادقی، خرید جدید سپاهان؟ مدیرعامل شمس آذر بازداشت شد درخواست رسمی پرسپولیس برای جذب لیموچی مس کرمان جدیدترین متهم در پرونده فساد فوتبال رویای بازگشت مهدی قایدی به استقلال همچنان در سر نکو یامگا در کادر فنی استقلال؟ دردسر بزرگ نکونام و استقلال| بازیکنان با چک هوایی شدند! بلایی که سرمربیان تیم ملی ایران سر ایتالیایی‌ها آوردند! نتیجه بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ و خلاصه بازی| شکست تلخ یاران رابرتسن نتیجه بازی آلمان و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| رستگاری در آخرین دقیقه علیرضا بیرانوند محروم می‌شود؟ روشنک: تاریخ برگزاری سوپر جام مشخص نیست| برنامه ریزی فصل بعد دشوار است بی‌توجهی پرسپولیس به تنها نماینده لیگ ایران در یورو | گولسیانی: هیچ تماسی برای تمدید قرارداد نداشته‌ام پخش زنده بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

عملکرد ناامیدکننده خرید پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۷۶۸۱۶
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۰
عملکرد ناامیدکننده خرید پرسپولیس
سرمربی پرسپولیس از عملکرد بازیکن تازه وارد تیمش رضایت ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، شهاب زاهدی با سروصدای زیادی در تابستان جاری به پرسپولیس آمد تا به نوعی جانشین عیسی آل کثیر شود. این بازیکن در مدت حضورش در تمرینات سرخپوشان بازیکنی توانمند و دونده از لحاظ فیزیکی نشان داده و در این مورد یحیی گل محمدی از او کاملا رضایت دارد. اما شهاب از نظر تکنیکی و تمام کنندگی نتوانسته بازیکنی باشد که یحیی انتظارش را دارد. در واقع به خاطر همین مسئله است که یحیی تحت هر شرایطی به دنبال جذب مهاجم خارجی برای تیمش است.

سرمربی پرسپولیس خوب می داند برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا حتما باید یک مهاجم ششدانگ در حد لوکادیا به خدمت بگیرند در غیر اینصورت با مشکل جدی گلزنی در بازی های مهم داخلی و آسیایی مواجه خواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->