سرخط خبرها

پربازدیدترین مقالات علمی با موضوع خبرنگار

  • کد خبر: ۱۷۸۱۸۷
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
پربازدیدترین مقالات علمی با موضوع خبرنگار
پربازدیدترین مقالات علمی نمایه شده در پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی SID، با موضوع خبرنگار براساس میزان بازدید مخاطبان مشخص و معرفی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ۱۷ مرداد هرسال در تقویم ملی کشور، روز خبرنگار نام دارد. شورای فرهنگ عمومی به مناسبت شهادت محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، به‌همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان در هفده مرداد سال ۱۳۷۷ این روز را به‌عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری کرد.

به‌همین مناسبت در این گزارش، به بررسی مقالات فارسی با موضوع خبرنگار در حوزه‌های موضوعی مختلف پرداخته شده است.

«اصول اخلاق حرفه ای خبرنگاران و رسانه های ارتباط جمعی در مدیریت بحران (زلزله)»، «آزادی در اندیشه امام خمینی (ره): تحلیل مصاحبه های امام با خبرنگاران در نجف، پاریس و قم» و «نیازسنجی آموزش به خبرنگاران حوزه سلامت در بهبود فرایند اطلاع رسانی در بحران» به‌ترتیب پربازدیدترین مقالات فارسی با موضوع خبرنگار بوده‌اند.

مقاله‌ «اصول اخلاق حرفه ای خبرنگاران و رسانه های ارتباط جمعی در مدیریت بحران (زلزله)» درسال ۱۳۸۷ منتشر شده است. این مقاله به بررسی وضعیت بحرانی و شاخص‌های آن و وظایف رسانه‌های ارتباط جمعی در مدیریت بحران‌ها پرداخته است. در آخر نویسندگان مقاله به این نتیجه رسیدند که رادیو، رسانه‌ی برتر مدیریت بحران است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->