تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟
سرخط خبرها

پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا پایان سال

  • کد خبر: ۱۷۸۳۲
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹
پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا پایان سال
همه تلاشمان این است که معوقات حق‌التدریس‌ها را قبل از پایان سال بپردازیم.
به گزارش شهرآرا نیوز، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره زمان پرداخت معوقات حق التدریس‌ها گفت: همه تلاشمان این است که معوقات را قبل از پایان سال بپردازیم. همکاران فرهنگی ما حقوقشان را در ماه دریافت کرده‌اند، اما برخی به علت کمبود معلم اضافه تدریس داشته‌اند و ساعاتی بیشتر تدریس کرده‌اند که متاسفانه در سال جاری هنوز پرداخت نشده و از سازمان برنامه قول گرفتیم که به سرعت منابع لازم تامین شود.
وی با بیان اینکه آمدیم اینجا تجلی عشق و محبت را ببینیم گفت: انسان تحت تاثیر قرار می‌گیرد که فرزندان این سرزمین چه نیرو‌های خوش فکر، خلاق و مسئولیت پذیری هستند. این مدرسه توسط جوانان متعهد ساخته شد.
وی افزود: کار مدرسه سازی جزو باارزش‌ترین اقدامات است و نیازمند مشارکت همه دلسوزانی هستیم که می‌توانند در این کار خیر به ما کمک کنند. این کار از یک سو فضای مورد نیاز ما را تامین می‌کند و از سوی دیگر فرهنگی را ترویج می‌کند که جامعه ما نیازمند آن است، فرهنگ مسئولیت پذیری و مشارکت در ساختن جامعه؛ نیازمند توسعه و شکل گیری این فرهنگ هستیم.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه وضع تهران در فضای آموزشی نسبت به استان‌های دیگر نامطلوبتر است و رشد جمعیت دانش آموزی بالاست گفت: اخیرا از مدرسه‌ای در فشافویه بازدید داشتم در آنجا رشد جمعیت دانش آموزی ۹.۲ درصد بود. تهران نیازمند اهتمام ویژه است. دولت و خیرین باید کمک کنند.

به گفته حاجی میرزایی مهر ماه امسال ۱۰ هزار کلاس درس و بهمن ماه ۴۶۰۰ کلاس را افتتاح شده، اما همچنان نیازمند ساخت فضا‌های آموزشی هستیم.
وی درباره زمان پرداخت معوقات حق التدریس‌ها گفت: همه تلاشمان پرداخت معوقات قبل از پایان سال است. همکاران فرهنگی ما حقوقشان را در ماه دریافت کرده‌اند، اما برخی به علت کمبود معلم اضافه تدریس داشته‌اند و ساعاتی بیشتر تدریس کرده‌اند که متاسفانه در سال جاری هنوز پرداخت نشده و از سازمان برنامه قول گرفتیم که به سرعت منابع لازم تامین شود.
وی افزود: برخی خریدخدمتی هستند که از طریق ارتباط با مجموعه و شرکت‌هایی که این مدارس را اداره می‌کنند حقوقشان به طور کامل پرداخت نشده و ما باید تعهداتمان را در قبال شرکت‌ها و آن‌ها باید تعهداتشان را در قبال معلمان ایفا کنند. امیدواریم همه این تعهدات و بخشی از مطالبات اداری کارکنان را تا آخر سال تسویه کنیم.

تعیین تکلیف استخدام آموزشیاران نهضت سواد آموزی
وزیر آموزش و پرورش درباره تعیین تکلیف استخدامی آموزشیاران نهضت سواد آموزی نیز گفت: در مورد آموزشیاران مشکل جدی وجود ندارد. بخش عمده‌ای می‌توانند در آزمون درنظر گرفته شده شرکت کنند و اگر موفق شدند یک دوره یکساله آموزش می‌بینند. این آزمون هفته آینده برگزار خواهد شد. اخیرا پرونده‌ها تکمیل شده و زمانبندی تعیین شده است. اما درباره مربیان پیش دبستانی آن‌ها که حقوقشان را از آموزش و پرورش دریافت کرده‌اند و از قبل سال۹۱ با ما همکاری کرده‌اند مشمول می‌شوند، اما آن‌ها که از ما ابلاغ نداشته و یا حقوقشان را از ما دریافت نکرده‌اند مشمول نیستند. این‌ها باید در آزمون‌های استخدامی عمومی شرکت کنند.
وزیر آموزش و پرورش درباره اطلاعیه سازمان سنجش و عدم برگزاری کنکور در برخی کشور‌ها گفت: از اقدام سازمان سنجش اطلاعی ندارم چه کرده است. آن‌ها استاندارد‌های خاص خود دارند، اما اگر مشکلی برای دانش آموزان ایجاد شود ما پیگیری می‌کنیم.
منبع:ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->