نارضایتی توامان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایش نیافته است تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان چیست؟ قانون مهریه چند سالی است که معطل مانده است بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟ تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی + ویدئو با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟
سرخط خبرها

گازگرفتگی ۴۵ مسافر در یک مهمانپذیر ناایمن در مشهد

  • کد خبر: ۱۷۸۸۱
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
گازگرفتگی ۴۵ مسافر در یک مهمانپذیر ناایمن در مشهد
معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد از امدادرسانی آتش‌نشانان به مسافران حادثه دیده در یک مهمانپذیر در بولوار طبرسی جنوبی شهر مشهد خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، آتشپاد دوم محمد جواد سبحانی با بیان این مطلب گفت: صبح امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع حادثه برای تعدادی مسافر در یکی از مهمانپذیر‌های در محدوده مرکزی شهر مشهد، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی بلافاصله گروه نجات و امداد ایستگاه ۴۴ را به محل حادثه اعزام کرد.

این مقام مسئول در آتش‌نشانی شهر مشهد افزود: با حضور نجاتگران آتش‌نشانی در محل و بررسی میدانی دقیق از داخل این مهمانپذیر مشخص شد تعدادی از مسافرین که همگی دختر بوده و از یکی از شهر‌های کشور به مشهد سفر کرده بودند به دلیل استنشاق گاز مونوکسید کربن، که در برخی اتاق‌ها این مهمانپذیر میزان گاز منتشر شده حدود ۵۵ ppm بوده، با علائم تهوع و سرگیجه دچار مسمومیت شده بودند که بلافاصله با هماهنگی صورت گرفته با تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ تعدادی از حادثه دیدگان به وسیله‌ای تعدادی آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند و جمعی دیگر نیز در محل درمان شدند.

آتشپاد دوم سبحانی افزود: بررسی‌های دقیق‌تر برای علت و منشاء گازگرفتگی این افراد در این مهمانپذیر با توجه به نداشتن ایمنی‌های لازم محل، توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.
شایان ذکر است آتش‌نشانی اقامت در این مهمانپذیر را به دلیل ناایمن بودن خطرناک اعلام و با حضور عوامل انتظامی و قضایی در محل این مکان موقتاً پلمپ شد.

گفتنی است؛ علیشاهی مدیر روابط عمومی اورژانس مشهد با تایید این خبر گفت: تعداد ۱۵ نفر از مصدومان با چهار آمبولانس به دو بیمارستان هاشمی‌نژاد و امام رضا (ع) منتقل و ۲۷ نفر دیگر نیز در محل درمان شدند.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->