گروه ورزش|شهرآرانیوز، طی روزهای اخیر حرف و حدیثهای زیادی پیرامون اسپانسر جدید باشگاه استقلال مطرح و گفته میشود حمایت مالی این شرکت محدود به ۴ بازی خواهد بود در حالی که هنوز فعالیت رسمی خودش را آغاز نکرده است. بر اساس پیگیریها مشخص شده، نام منتشر شده روی پیراهن شاگردان جواد نکونام، یک برند و امتیاز تحت نظر شرکت طرف قرارداد با باشگاه استقلال است.
این برند قرار است فعالیت خودش را بزودی آغاز کند. به همین خاطر شرکتِ طرف قرارداد، تبلیغات خودش در این زمینه را شروع کرده است. در مورد مبلغ پرداختی به استقلال بابت این تبلیغات نیز ارقام مختلفی مطرح شده، اما تحقیقات نشان میدهد حدود ۶ میلیارد برای هر بازی به استقلال داده خواهد شد. طبق توافق دو طرف، مدت قرارداد به شرط انجام تعهدات در موعد مقرر، باز است.