مشکلات ناشی از «شکاف لب» در کودکان مرگ ۴ کودک زیر ۵ سال با مواد مخدر در خراسان رضوی مرگ نوجوان ۱۱۰ کیلویی زیر تیغ جراحی زیبایی در تهران غرق‌شدگی در بهار ۱۴۰۳ جان ۲۸۳ ایرانی را گرفت قتل مادربزرگ و عمو به‌خاطر ارثیه در جنوب تهران نجات ۴۵۵۰ فرزند از سقط جنین خودکشی عروس ۲۴ ساله به علت اختلاف بر سر تالار عروسی! افشای شکنجه وحشیانه پسر معلول در اسارتگاه مرد بی‌رحم برادرکشی بیخ گوش مادر و خواهر | جسد برادرم را در باغچه دفن کردم قطع عضو شهروند تهرانی در قدرت‌نمایی اراذل و اوباش| دو شرور سابقه دار دستگیر شدند حریق یک کارگاه بزرگ چندمنظوره در جاده سیمان| یک آتش نشان مصدوم شد (۹ مرداد ۱۴۰۳) تولید پلیمرهای انتقال دارو به سلول‌های سرطانی توسط پژوهشگران مشهدی نتیجه پایه یازدهم اعلام شد + لینک مشاهده نتایج (۹ مرداد ۱۴۰۳) صدور بیش از ۳۸ هزار گذرنامه زیارتی در خراسان رضوی درمان جدید برای طاسی سر مردان گشت‌های ویژه پلیس آگاهی ۱۴۵۱ خودروی مسروقه در سراسر کشور را کشف کردند حجامت یا اهدای خون | حجامت کنیم یا خون هدیه کنیم؟ عوارض استفاده از ماهی‌تابه‌های نچسب | «تب دود» چیست؟ وزش باد‌های غبارآلود ۱۲۰ روزه در خراسان رضوی و استان‌های شرقی کشور کمبود گروه‌های خونی A مثبت و منفی در خراسان رضوی
سرخط خبرها

مشکل حقوقی بیش از ۱۱ هزار واحد مسکن مهر

  • کد خبر: ۱۷۹۳۴
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
مشکل حقوقی بیش از ۱۱ هزار واحد مسکن مهر
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ضمن تشریح آخرین روند تکمیل واحد‌های باقیمانده مسکونی مهر در سراسر کشور، گفت: ۱۱ هزار ۴۵۸ واحد از مسکن مهر دارای مشکلات حقوقی هستند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ «محمود محمودزاده» با اشاره به اینکه در خصوص واحد‌های مسکونی مهر، جلساتی با حضور تمامی استان‌ها برگزار و پروژه‌ها مورد به مورد بررسی شده‌اند، گفت: ۲۴۰ هزار و ۱۲۸ واحد مسکونی مهر باید طبق زمانبندی، فروش اقساطی شوند.

معاون مسکن و ساختمان، توضیح داد: در این جلسات، تلاش شد تا با همفکری تمامی دست‌اندرکاران مسائل تک به تک پروژه‌ها، بررسی و راهکار‌های جامع اندیشیده شود که تمامی تفاهمات در صورت‌جلسات درج شده است.

محمودزاده ضمن تاکید بر همکاری استان‌ها در اجرای مفاد صورت جلسات در تکمیل واحد‌های مسکونی مهر، مطابق زمانبندی، اعلام‌کرد: واحد‌های باقیمانده مسکن مهر شامل پروژه‌هایی هستند که یا بدون متقاضی هستند یا دیر آغاز به کار کرده اند یا مشکلات حقوقی دارند و یا با اعلام بانک مسکن به عنوان پروژه خود مالک تسهیلات دریافت کرده و از لیست واحد‌های مسکونی مهر، خارج شده‌اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی، گفت: اکنون ۲۱ هزار ۹۶۱ واحد مسکونی مهر بدون متقاضی در کشور وجود دارد؛ همچنین، ۱۱ هزار ۴۵۸ واحد نیز دارای مشکلات حقوقی هستند.

به گفته وی، واحد‌های مسکونی مهری که یا دیر آغاز به کار کرده‌اند و پیشرفت فیزیکی پایینی دارند حداکثر تا نیمه سال آینده باید تکمیل و تحویل متقاضیان شوند.

محمودزاده با یادآوری این مطلب که واحد مسکونی مهری که توسط بانک مسکن به عنوان خود مالک معرفی شدند از تعداد باقیمانده واحد‌های مسکونی مهر خارج شده‌اند، توضیح‌داد: در حدود ۱۵۰ هزار واحد مسکونی مهر هستند که عملیات فیزیکی ساختمان‌های آن‌ها به اتمام رسیده، اما به دلیل آنکه خدمات عمومی آن‌ها از جمله انشعابات و ... باقیمانده است هنوز تحویل متقاضیان نشده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی را وظیفه سایر دستگاه‌ها برشمرد و گفت: امیدواریم این بخش نیز به زودی توسط سایر دستگاه‌ها تکمیل شود.

وی تصریح کرد: در حال تلاش هستیم تا باقیمانده واحد‌های مسکونی مهر هرچه سریعتر با همکاری نیرو‌های استانی و ستادی تکمیل و تحویل مردم شود و پرونده مسکن مهر بسته شود.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->