سرخط خبرها

صحبت‌های پرهام مصطفوی، رتبه یک کنکور سراسری ۱۴۰۲ در رشته تجربی

  • کد خبر: ۱۷۹۵۴۶
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲
صحبت‌های پرهام مصطفوی، رتبه یک کنکور سراسری ۱۴۰۲ در رشته تجربی
پرهام مصطفوی، رتبه یک کنکور سراسری در رشته تجربی، خودباوری و تلاش مستمر را ضامن موفقیت دانسته و گفت: دانش‌آموزان باید در این مسیر انگیزه و اراده‌شان را حفظ کنند و خسته نشوند.

به گزارش شهرآرانیوز، پرهام مصطفوی با اشاره به موفقیتش در کنکور سراسری رشته تجربی، اظهار داشت: بنده از ابتدا به شاخه‌های پزشکی و علوم تجربی علاقه داشتم و در این مسیر خانواده و دوستانم نیز حمایتم می‌کردند و با مشورت آن‌ها تصمیم گرفتم که وارد این رشته شوم.

وی با بیان اینکه در کنکور دی ماه سال گذشته میانگین ۸۴ درصد از به ثبت رسانده، افزود: من در کنکور اول هم تلاش زیادی داشتم و نتیجه خوبی به دست آورده بودم و خوشبختانه این روند در کنکور دوم هم ادامه داشت.

رتبه اول رشته تجربی کنکور سراسری با اشاره به تاثیر بالای خانواده در موفقیتش، خاطرنشان کرد: خانوده‌ام حمایت زیادی داشتند و با کمک‌های مالی و عاطفی در این مسیر کنارم بودند، علاوه بر این خانواده‌ام تلاش کردند تا محیط آرامی را فراهم کنند و من بتوانم روی درس خواندن تمرکز کنم و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه در کلاس کنکور شرکت نکرده، متذکر شد: تنها در تعداد محدودی آزمون شرکت کردم تا میزان معلوماتم را بسنجم و این کمک کرد تا بتوانم رتبه خوبی را کسب کنم.

مصطفوی خطاب به سایر دانش‌آموزان گفت: به آن‌ها توصیه می‌کنم که همیشه خودشان را باور داشته و اراده و انگیزه‌شان را حفظ کنند و مطمئن باشند که اگر در این مسیر به طور مستمر تلاش کرده و خسته نشوند، می‌توانند موفق شوند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->