کشف ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز توسط پلیس مشهد راز همدلی چیست؟ دم گیلاس؛ معجونی شفابخش برای درمان بیماری‌ها آیا از تأثیر اعجاب‌آور غلات در بهبود دیابت خبر دارید؟ مشارکت ۴۷.۴ درصدی مردم خراسان رضوی در انتخابات ۱۴۰۲ براساس آمار ثبت احوال اعمال قانون ۲۱۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | مصدومیت ۷۰ نفر درتصادفات رانندگی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) خراسان رضوی دارنده رتبه هشتم ولادت در کشور در سال ۱۴۰۲ | مشهد رتبه یازدهم ولادت در استان پایین‌بودن تستوسترون چگونه بر سلامت قلب اثر می‌گذارد؟ هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری در مشهد آغاز شد کتاب‌هایی که می‌توانند سمی باشند | چیزی که درباره کتاب‌ها نمی‌دانید درباره آسم و عوامل ایجادکننده آن شهروندان همچنان از کمبود‌ها و توزیع نامناسب شیرخشک گلایه دارند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | کاهش دما و بارش باران در اواخر هفته (١٨ اردیبهشت ١۴٠٣) کمبود آب و  چاره‌های پیش‌رو مشهد، میزبان جشنواره ملی بانوان امدادگر و کارآفرین | تشکیل ۸ هزار هسته کارآفرینی در جمعیت هلال‌احمر کشور + فیلم افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت ۱۴۰۳| معوقات حقوق و مستمری بازنشستگان خردادماه واریز می‌شود ماجرای مردی که همسرش را خفه کرد حداقل مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر شد؟ +جزئیات ابلاغیه نمایندگان کارگری: میز مذاکره را ترک نکرده‌ایم و حق کارگران یک دستمزد عادلانه است انگیزه قتل مرد جوان در پاتوق اجاره‌ای در مشهد فاش شد + عکس
سرخط خبرها

نفر اول کنکور انسانی: مافیای کنکور به فکر سود خود هستند نه آینده دانش آموزان

  • کد خبر: ۱۷۹۶۸۶
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
نفر اول کنکور انسانی: مافیای کنکور به فکر سود خود هستند نه آینده دانش آموزان
مهدی نیکوکار، نفر اول کنکور انسانی از اسفراین، گفت: دانش آموزان مراقب مافیای کنکور باشند چرا که هدف آنها فقط کسب سود شخصی است و نتیجه آزمون برای آنها مهم نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی نیکوکار اظهار کرد: اهل روستای رویین در ۲۶ کیلومتری شمال شهر اسفراین و ۵۲ کیلومتری جنوب شرقی شهر بجنورد هستم که ۶ سال از تحصیلم را در این روستا و مابقی را نیز در شهر اسفراین گذراندم.

وی عنوان کرد: پدر و مادرم تا مقطع راهنمایی تحصیل کرده اند و پدرم کارگر ساده است.

نفر اول کنکور سراسری علوم انسانی ۱۴۰۲، مهمترین عامل موفقیت خود را پشتکار و استمرار در اجرای برنامه‌های درسی دانست و بیان کرد: اگر هدف داشته باشیم و در راستای رسیدن به آن برنامه‌ریزی کنیم قطعا به آن خواهیم رسید.

وی دلایل دیگر موفقیت خود را خانواده، آرامش زندگی، تلاش معلمان، برنامه ریزی و مطالعه روزانه هشت تا ۱۰ ساعت بیان کرد.

رتبه نخست رشته علوم انسانی آزمون سراسری ۱۴۰۲ خاطرنشان کرد: کلاس‌های مختلف کنکور تضمینی برای موفقیت در این آزمون علمی و قبول شدن در رشته های دلخواه دانشگاهی نیست بلکه مطالعه منظم، مستمر و هدفمند در کنار آمادگی روحی و ذهنی بالا شرط موفقیت است.

وی با اشاره به اینکه فرزند چهارم خانواده و از یک خانواده متوسط است تصریح کرد: در نظر دارم در رشته حقوق دانشگاه تهران ادامه تحصیل دهم چرا که هم علاقه به این رشته دارم و هم آینده شغلی مطلوبی دارد.

نیکوکار بیان کرد: متاسفانه مافیای کنکور با تهیه کلیپ و تولید بسته های آموزشی بی محتوا تنها وقت داوطلبان کنکور را می گیرند و به فکر سود شخصی هستند.

وی ادامه داد: از هیچ کلاس کنکوری استفاده نکرده‌ام و تنها در آزمون‌های آزمایشی برای ارزیابی سطح خود استفاده کردم که کاملا هدفمند و با برنامه‌ریزی بوده است.

«مهدی نیکوکار» اهل اسفراین خراسان شمالی در المپیاد ادبی امسال نیز مدال طلا کسب کرده است.

امسال ۱۳ هزار و ۶۰۰ داوطلب در آزمون سراسری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در استان با یکدیگر رقابت کردند که از این تعداد هشت هزار و ۳۴۶ نفر زن و مابقی مرد بودند.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->