ضارب نگهبان بوستان خورشید مشهد روانه زندان شد رونمایی از گواهینامه بین‌المللی مدیریت زیست‌محیطی ایزو ۱۴۰۰۱-۲۰۱۵ توسعه کارخانه نوآوری و مراکز نوآوری شهری از اهداف زیرساختی این حوزه مدیریت شهری مشهد است شهروند خبرنگار | درخواست بازگشایی سرویس بهداشتی بوستان شقایق مشهد + پاسخ سلیمی: سایت بانوان بوستان «وحدت» مشهد بازطراحی می‌شود شهردار مشهد: ۱۳۵ میلیارد تومان برای ساخت ایستگاه‌های جدید آتش‌نشانی اختصاص یافته است مطالبه شهروندان برای دیواره‌سازی حاشیه کانال آب سیس‌آباد مشهد ابلاغ برنامه عملیاتی برش منطقه‌ای ویژه منطقه ۳ مشهد تعریف و کلنگ‌‎زنی چندین پروژه ترافیکی در بزرگراه‌های امام‌علی(ع) و شهید چراغچی (صدمتری) مشهد پرداخت وام نوسازی به ناوگان تاکسی‌رانی با مشارکت شهرداری مشهد مقدس آتش‌نشانی مشهد به استاندارد جهانی رسید ترافیک سنگین در میدان آزادی، پل هاشمیه و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۰ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز «ناسالم» است (۱۰ تیر ۱۴۰۳) روایتی کوتاه از تاریخ تپه نادری مشهد| سازه‌ای دفاعی در شرق تابران مهلت ثبت‌نام متقاضیان سرویس مدارس مشهد در سامانه سپند، تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ است راهگشایی در مسیر حاشیه شهر مشهد | بازگشایی در بولوار کرامت، خیابان امام زمان(عج) و ۲۲ بهمن روایتی مستند از سرگذشت محله‌ای قدیمی در قلب شهر مشهد | بوی گندم و عطر هلو در حافظه تاریخی «سعدآباد» اعمال‌قانون ۱۶۸۱ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۹ تیر ۱۴۰۳) گلایه ساکنان محله ثامن مشهد به انباشت زباله و عرض کم معابر
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

امام جمعه مشهد:

بارها شاهد نقش‌آفرینی بی‌نظیر بانوان شاغل در بیمارستان رضوی بودیم

  • کد خبر: ۱۸۰۵۹
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶
بارها شاهد نقش‌آفرینی بی‌نظیر بانوان شاغل در بیمارستان رضوی بودیم
امام جمعه مشهد گفت: در مراجعات مختلف به این بیمارستان، نقش‌آفرینی بی‌نظیر و فعالیت‌های موثر بانوان شاغل در بیمارستان رضوی را شاهد بودیم.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار مدیرعامل بیمارستان رضوی و جمعی از مسئولان این مرکز درمانی که به مناسب ولادت حضرت زهرا(س) صورت گرفت، خاطرنشان کرد: این مناسبت فرخنده باعث شد با تعدادی از بانوان متعهد، فعال و مسئولیت پذیر شاغل در بیمارستانی منتسب به نام امام رضا(ع) دیدار کنیم.

 

وی افزود: امتیاز حضور آقای دکتر محور مدیرعامل کنونی بیمارستان رضوی در این است که ایشان بنیان‌گذار این مرکز درمانی بوده و به طور کامل به آرمان‌های در نظر گرفته شده برای این مرکز واقف هستند. حضور افراد مجرب و کارکشته در امر مدیریت این مرکز درمانی فوق تخصصی همگان را برای رسیدن این مجموعه به جایگاه حقیقی و واقعی‌اش در سطح ملی و بین‌المللی امیدوارتر کرده و از این جهت، آرامش عمیقی بر آستان قدس رضوی حاکم شده است.

 

علم‌الهدی بیان کرد: از آنجا که دغدغه و اضطراب اطرافیان بیمار بیش از خود بیمار است، کوچک‌ترین نقص و ضعف و مشکل در فرایند درمان بر روی آن‌ها تاثیر منفی می‌گذارد و این امر اهمیت فعالیت پرستاران و شغل سخت آن‌ها را بیش از پیش نشان می‌دهد.

 

وی با تاکید بر حفظ برند بیمارستان رضوی در مشهد، کشور و منطقه، اظهار کرد: توجه حضرت رضا(ع) به این مرکز درمانی بسیار زیاد است. ایشان امام مهربانی‌ها هستند و هر کس زیر سایه این مهربانی در هر گوشه از قلمرو ایشان باشد، مشمول توجه آن حضرت قرار دارد. در واقع خدمت در این بیمارستان به نوعی خادمی حضرت رضا(ع) محسوب می‌شود؛ خادمانی که این امام رئوف(ع) توجه ویژه‌ای به آنان دارند.

 

امام جمعه مشهد تاکید کرد: شهرت این بیمارستان، بالا بودن سطح خدمات، کادر مجرب و تجهیزات ویژه، همگان را برای دریافت دقیق خدمات درمانی به این مرکز امیدوار کرده است و باید از این جهت، شرایط قشر ضعیف جامعه را در نظر داشت.

 

همچنین محسن محور، مدیرعامل بیمارستان رضوی در این دیدار بر حفظ کرامت بیماران به عنوان اصول و قوانین مورد تاکید در بیمارستان رضوی تأکید کرد و گفت: در سال گذشته بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و در 10 ماه سال جاری حدود ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای اقشارکم‌ بضاعت و مستضعف مراجعه‌کننده به این مرکز درمانی تخفیف در نظر گرفته شده است.

 

وی اظهار کرد: بیمارستان رضوی با اینکه حدود ۱۰۰ میلیارد تومان از شرکت‌های بیمه‌گر مطالبه دارد، به صورت همه‌ جانبه در خدمت مستضعفان بوده و توانسته در شرایط مختلف، به صورت مستمر خدمات خود را ارائه دهد.

 

محور با اشاره به تعداد کارکنان فعال در این مرکز درمانی، تصریح کرد: حفظ کرامت بیماران از اصول و قوانین مورد تاکید هیئت مدیره کنونی بیمارستان رضوی است و این اصل، طی آموزش به کارکنان تاکید شده است، چرا که بی‌احترامی به بیماران و مراجعه‌کنندگان برابر با بی‌احترامی به خود ماست.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->