ویدئو | یکصدوپانزدهمین شب حضور مردم مشهد مقدس در خیابان (۲ تیرماه ۱۴۰۵) ویدئو | مشهد مقدس میزبان عزاداران در شب تاسوعای حسینی (۲ تیرماه ۱۴۰۵) ویدئو| پیش نمایش قسمت چهارم سریال «کلاغ» منتشر شد ویدئو| هوای شرجی جزیره کیش (۲ تیرماه ۱۴۰۵) ویدئو | نوحه ترکی به سبک «ای صفای قلب زارم» در حسینیه معلی ویدئو | نوای ماندگار جنوب در حسینیه معلی ویدئو | یکصدوچهاردهمین شب حضور مردم مشهد در خیابان (۱ تیرماه ۱۴۰۵) ویدئو | عزاداری هیئت بوشهری‌ها در صحن قدس حرم مطهر رضوی (یکم تیرماه ۱۴۰۵) ویدئو| نجم‌الدین شریعتی خادم حرم امام رضا (ع) شد ویدئو | خدمت به یاد اربعین حسینی | حال و هوای موکب «عشّاق الفاطمه (س)» در خیابان شهید اسماعیل پور ویدئو| امیر مقاره خواننده، در موکب‌های امام حسین(ع) ویدئو | نشانه‌های الهی در تجمعات مردمی ویدئو| روضه‌خوانی جانسوز مهدی رسولی در جمع سوگواران حسینی(ع) ویدئو| فوران آتشفشان فوئگو در گواتمالا ویدئو| بازسازی پل b1 کرج ویدئو | عزاداری باشکوه سنتی مردم بوشهر در حسینیه معلی ویدئو | مراسم «یوم العباس» در اهواز ویدئو | حضور پرشور زوار حسینی در مرز مهران
سرخط خبرها

ویدئو| ارتش یک‌ نفره ایراندوست| ماجرای اولین شهید ایرانی جنگ جهانی دوم

سوم شهریور ماه ۱۳۲۰ وقتی قوای اشغالگر متفقین به راحتی وارد خاک ایران می‌شد در نقطه مرزی باجگیران در ۲۰۰ کیلومتری مشهد یک نفر تنها تصمیم می‌گیرد اجازه ندهد اشغالگران آسوده وارد خاک ایران شوند. ارتش یک نفره ایراندوست قصه عباس‌علی است که تصمیم گرفت جان بدهد اما خاک نه، قصه اولین شهید ایرانی جنگ جهانی دوم.
  • کد خبر: ۱۸۰۸۶۳
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲
  • ۵
تعداد بازدید : 1960
 

حسن نیکنام
تصویربردار حسن نیکنام
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ایران من
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
0
10
بهشت جایگاهش باشه
یادش تا ابد جاودان
محمدجواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
اگه ایران در دوران قاجار یکم به فکر صنعتی شدن بود اینجور ما عذاب نمی کشیدیم. وقتی که در دورانی که اروپا ماشین و صنایع و تجهیزات نظامی می ساخت. ایران در دوران قاجار فکر خوش گذرانی و شکار کردن بود. وقتی هم که حکومت دست پهلوی آمد تازه داشت ایران جون می‌گرفت وصنعتی می شد و داشت یواش یواش خودش رو می ساخت. ما باید درک کنیم که در دوران جنگ جهانی دوم ایران واقعا باید تسلیم می شد چرا که توان ایستادن در مقابل این دو قدرت یعنی شوروی و انگلستان رو نداشت و فقط منجر به تلفات کلی ایرانی بی گناه می شد.ما تازه بعد انقلاب توانستیم قدرت مند بشیم و توان دفاع از خودمان را داشته باشیم. و باید سعی کنیم آنقدر قدرت مند بشویم که اگه متجاوزی به ایران آمد نابودش کنیم. و یاد مان باشه ایران همیشه درخطر هست چون خیلی از کشور های غربی برای ایران دندون تیز کردن
حسن
United States of America
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
1
5
ملت ایران هیچ خاطره تلخی ازروس هاندارد،،همش تقصیرآمریکاورژیم صهیونیستی است?
کیان ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
ظلمی کی این روسیه کمونیست به ایران کرد دست کمی از انگلیس شغال صفت نداشت.همگی سگ زرد برادر شغال.
جنوبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
0
2
لیاقت شهدای وطن آرامگاهی اینچنینی نیست!
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
Start Google Analytics Code <-- End Google Analytics Code -->