۱۰ بازیکن تراکتور به دنبال فسخ قرارداد تلاش احمدزاده برای بازگشت به پرسپولیس چرا پرسپولیس به سراغ رضاییان نرفت؟ نتیجه بازی اتریش و لهستان در یورو۲۰۲۴| شکست تلخ یاران لوا پخش زنده بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| بازگشت اوکراین! پخش زنده بازی لهستان و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلواکی و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ایران در سید یک مقدماتی جام جهانی | گروه مرگ در انتظار قلعه‌نویی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و فرانسه(یکم تیر ۱۴۰۳) نتیجه بازی ایتالیا و اسپانیا در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل و خلاصه بازی| عذاب اسپالتی نتیجه بازی انگلیس و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| تساوی سرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس در فینال جام حذفی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان قهرمان شدند نکونام در استقلال ماندنی شد VAR و چالش ۱۰ تیم لیگ برتری برای میزبانی! امباپه به بازی با هلند می‌رسد؟ پخش زنده بازی ایران و فرانسه در لیگ ملت‌های والیبال (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ | جنگ شیر و خروس‌ها
سرخط خبرها

شگفتی مرادمند از ماجرای سربازی سرلک

  • کد خبر: ۱۸۰۸۹۵
  • ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
شگفتی مرادمند از ماجرای سربازی سرلک
فرصت یک ماهه به میلاد سرلک برای ادامه فوتبال از سوی سازمان نظام وظیفه باعث شگفتی محمد حسین مرادمند شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، میلاد سرلک که به موعد اعزام به خدمت سربازی رسیده ناگهان با فرصتی یک ماهه مواجه شد تا شاید اگر در لیست تیم ملی قرار داشت که به احتمال زیاد در فهرست تیم ملی دیده خواهد شد، برای زمان معینی اعزام به خدمت سربازی را عقب بیندازد.  

این ماجرا بیش از همه موجب شگفتی محمد حسین مرادمند شده است. بازیکنی که در فصل قهرمانی استقلال (فصل بیست و یکم) ناگهان با حکم اعزام به خدمت سربازی مواجه شد و درحالی که یکی از ارکان اصلی استقلال در خط دفاع بود، این تیم را به مقصد باشگاه ملوان بندر انزلی ترک کرد.  


مرادمند با ناراحتی درباره اتفاقاتی که برایش رخ داده این جملات را به زبان آورده است: «دوست دارم درباره خودم حرف بزنم نه درباره میلاد سرلک. وقتی می‌خواستم سرباز شوم گفتم  مسئولان محترم چند سال زحمت کشیدم، ولی فقط یک یا دو ماه فرصت بدهید بعد می‌روم دنبال خدمت سربازی، اما اجازه ندادند. نمی‌دانم چه اتفاقی برای سرلک رخ داد. به هرحال سرنوشت من این بود، اما وقتی تفاوت‌ها را می‌بینم غمگین می‌شوم.»

لازم به ذکر است که مرادمند نیز زمانی ناچار به گذراندن خدمت سربازی شد که در اوج فوتبال قرار داشت و حتی می‌توانست یکی از شانس‌های حضور در جام جهانی فوتبال باشد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->