تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ... اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود
سرخط خبرها

اختلاف ۴۰۰ هزار دلاری پرسپولیس با دو مهاجم خارجی

  • کد خبر: ۱۸۳۱۷۶
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۴:۱۱
اختلاف ۴۰۰ هزار دلاری پرسپولیس با دو مهاجم خارجی
باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی اختلاف ۴۰۰هزار دلاری با گزینه‌هایش دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، در روز‌های اخیر خبر‌های زیادی در مورد معرفی گزینه‌های جدید از سوی یحیی گل‌محمدی به رضا درویش مطرح شده است. حتی در این زمینه حسین خبیری سه روز پیش اعلام کرده دو بازیکن در خط حمله به مدیریت باشگاه معرفی شده است.

در مورد این دو بازیکن خبر رسید که چون قیمت آن‌ها بیش از یک میلیون و ۳۰۰هزار دلار بوده انتقالشان به جمع سرخپوشان منتفی است، اما آخرین خبر حاکی از آن است که یحیی شب گذشته نام دو مهاجم جدید را به درویش داده و خواسته مذاکرات نهایی با آن‌ها در اولین فرصت انجام شود.

در همین راستا مدیر بین‌الملل باشگاه پرسپولیس امروز مذاکرات با هر دو گزینه را آغاز کرده و شرایط این باشگاه برای جذب آن‌ها را اعلام کرده است. گویا هر دو دستمزد یک میلیون دلاری طلب کرده‌اند در حالی که سقف بودجه پرسپولیس نهایتا ۶۰۰هزار دلار جای دارد. در این میان باشگاه پرسپولیس به دنبال این است که یکی از آن‌ها را راضی کند تا با قرارداد ۶۰۰هزاری سرخپوش شوند و حدود ۲۰۰هزار دلار هم آپشن در قراردادشان قرار دهند.

همچنین گفتنی است باشگاه پرسپولیس و دیگر نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا تا یک هفته قبل از شروع اولین بازی خود در مرحله گروهی این رقابت ها فرصت دارند تا تغییری را در لیست ارسالی نفرات خود به این بازی‌ها ایجاد کنند.در این میان پرسپولیس که قرار است روز ۲۸شهریور در ورزشگاه آزادی میزبان النصر عربستان باشد باید از فردا ظرف ۷۲ساعت خرید خود را در خط حمله انجام داده و نام او را به AFC ارسال کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->