تمدید یک ساله وحید امیری با پرسپولیس + عکس پخش زنده بازی پرتغال و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی جمهوری چک و ترکیه در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلواکی و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بلژیک و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و بلژیک در یورو۲۰۲۴+ ویدئو خلاصه بازی| صعود شکننده بلژیک نتیجه بازی رومانی و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| صعود هر دو تیم! پورعلی‌گنجی رسما با پرسپولیس تمدید کرد تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال | دردسر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها همه مردان مورد نیاز نکونام| استقلالی‌هایی که وضعیت جنگ را عوض می‌کنند
سرخط خبرها

نظر دبیرکل AFC درخصوص بازی سپاهان - الاتحاد چیست؟

  • کد خبر: ۱۸۷۱۳۴
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
  • ۱
نظر دبیرکل AFC درخصوص بازی سپاهان - الاتحاد چیست؟
دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور رسمی اعلام کرد لغو بازی سپاهان و الاتحاد با تصمیم ناظر این دیدار صورت گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، ویندسور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به شبکه تلویزیونی «بی‌این اسپورتس» گفت: «تصمیم برای لغو بازی دوشنبه شب تیم‌های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از سوی ناظر این دیدار صادر شده و تیم میهمان (الاتحاد) از این دیدار انصراف نداده است».

تیم‌های سپاهان و الاتحاد قرار بود از ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه شب در دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم بروند که این مسابقه برگزار نشد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از این با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود که به دلیل شرایط غیرمترقبه تصمیم به لغو دیدار تیم‌های سپاهان و الاتحاد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گرفته و موضوع به کمیته‌های مربوط ارجاع خواهد شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن علی ابادی جانباز ۷۰درصد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
0
0
فقط خداکنه برای انجام یک بازی فوتبال امثال حاج قاسم عزیز را باپنبه سرنبریم.ارزش قهرمانان ملی ما خیلی بیشتر از ملاحضات سیاسی است.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->