برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

صعود الناز رکابی به نیمه نهایی در مسابقات آسیایی هانگژو

  • کد خبر: ۱۸۷۲۵۷
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
صعود الناز رکابی به نیمه نهایی در مسابقات آسیایی هانگژو
الناز رکابى بعد از پایان چند مرحله رقابت در بخش بولدرینگ و لید رشته سنگنوردى به نیمه نهایى راه یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های سنگنوردی بازی‌های آسیایی هانگژو و در بخش لید و بولدرینگ، مسابقات لید در نوبت عصر برگزار شد و سنگنوردان به میدان رفتند.

در بخش مقدماتی این ماده الناز رکابی در گروه ۲۳ نفره رقابت کرد و به عنوان نفر پانزدهم مسابقه داد. رکابی در ماده لید و در صعود از دیواره در تاچ پین نهایی و ۱۰۰ امتیازی ناکام بود و امتیاز ۴۵.۱ را گرفت.

بدین ترتیب در پایان مرحله مقدماتی، رکابی با احتساب امتیازات ماده بولدرینگ و لید ۱۱۰.۱ امتیاز گرفت و در مجموع در جایگاه هفتم ایستاد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

در جدول مقدماتی ماده بولدرینگ و لید زنان، آی موری از ژاپن با ۱۹۶ امتیاز، چیهیون سئو از کره با ۱۷۶ امتیاز و ژیلو لو از چین با ۱۷۵.۵ امتیاز اول تا سوم شدند.

مرحله نیمه نهایی مسابقات سنگنوردی بولدرینگ و لید زنان فردا برگزار می‌شود.

منبع: ورزش3

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->