اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد
سرخط خبرها

ایلان ماسک: در ایکس (توییتر سابق) تیتر و مقدمه مقاله‌ها حذف می‌شوند

  • کد خبر: ۱۸۷۷۷۵
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
ایلان ماسک: در ایکس (توییتر سابق) تیتر و مقدمه مقاله‌ها حذف می‌شوند
طبق گفته ایلان ماسک ازاین‌پس تیتر و مقدمه‌ی مقاله‌ها در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) نمایش داده نمی‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز - اگر شما هم مانند بسیاری دیگر از کاربران اینترنت برای دنبال‌کردن اخبار و نشریات از شبکه‌ی اجتماعی ایکس استفاده می‌کنید، احتمالاً متوجه ظاهر منحصربه‌فرد پست‌ها در آن شده‌اید. این پلتفرم که در گذشته‌ای نه‌چندان دور با نام محبوب توییتر فعالیت می‌کرد، حالا فرایند حذف تیتر‌ها را آغاز کرده است.

حدوداً دو ماه پیش گفته شد که ایکس در پی اعمال تغییرات ظاهری گسترده است. در آن زمان، ایلان ماسک، مدیرعامل ایکس، اعلام کرده بود که ایده‌ی اصلی تغییرات را او مطرح کرده است و این تغییرات می‌توانند زیبایی بصری پلتفرم را بهبود بخشند.

خبرنگاران Engadget برای بررسی تغییرات، لینک یکی از مقاله‌های وب‌سایتشان را در ایکس پست کرده‌اند. طبق ادعای آن‌ها، قسمت تیتر و اخبار مرتبط با لینک ارسال‌شده در نسخه‌ی iOS حذف شده است؛ اما در نسخه‌ی تحت‌وب ایکس هنوز می‌توانید به بخش هدلاین و مطالب مرتبط دسترسی داشته باشید.

طبق گزارش‌های منتشرشده، به‌نظر می‌رسد آژانس‌های تبلیغاتی و شرکت‌هایی که تبلیغاتشان را در ایکس پخش می‌کردند، ویژگی جدید این شبکه‌ی اجتماعی را نمی‌پسندند؛ اما ایلان ماسک بدون توجه به این حاشیه‌ها و به‌منظور کاهش حجم پست‌ها و نمایش تعداد پست‌های بیشتر در قسمت تایم‌لاین، تغییرات جدید را اعمال کرده است. به‌طور‌کلی، ایلان ماسک بر این باور است که حذف تیتر می‌تواند از گیر‌افتادن کاربران در دام لینک‌های زرد جلوگیری کند.

بااین‌همه، ایلان ماسک هنوز‌هم ترجیح می‌دهد «زیبایی بصری» را به‌عنوان دلیل اصلی اعمال تغییرات اخیر معرفی کند؛ اما بر هیچ‌کس پوشیده نیست که هدف نهایی او از این تغییرات، ترغیب و تشویق کاربران به پست‌کردن مطالب طولانی‌تر در ایکس است.

یکی از اولین اقدامات ایلان ماسک پس از تصاحب توییتر و تغییر نام آن به ایکس، طراحی پلن‌های اشتراکی برای استفاده‌ی حداکثری از این پلتفرم بود. اکنون برای داشتن تیک آبی معروف ایکس، باید اشتراک بخرید. از دیگر مزایای اشتراک ایکس، کاهش محدودیت تعداد کاراکتر پست‌ها به ۲۵،۰۰۰ مورد است.

ایلان ماسک اخیراً در یکی از توییت‌هایش اعلام کرده بود که خبرنگاران برای داشتن آزادی‌عمل بیشتر و افزایش درآمدشان از‌طریق انتشار اخبار باید محتوای مدنظر خود را مستقیماً در ایکس منتشر کنند. از این گذشته، ماسک علاقه‌ی زیادی به شهروندخبرنگاری و انتشار ویدئو‌های زنده‌ی کاربران در ایکس دارد و تاکنون چندین‌بار کاربران این پلتفرم را به انجام این کار تشویق کرده است.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->