ویدئو | ورود رئیس مجلس لبنان برای شرکت در مراسم گرامیداشت شهید جمهور سخنگوی دولت: روسای برخی کشور‌ها برای اولین‌بار به ایران می‌آیند + فیلم فردا (۳ خرداد ۱۴۰۳) تمام ادارات و دستگاه‌های دولتی تبریز تعطیل شد تشکیل جلسه شورای عالی امنیت ملی با حضور تمام اعضا دیدار اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس با رهبر معظم انقلاب نخست وزیر ارمنستان با رهبر انقلاب دیدار کرد+ فیلم رئیس دومای روسیه وارد تهران شد دعا‌هایی که رهبر انقلاب در نماز بر پیکر شهیدان خدمت خواندند؟ پاسخ طحان نظیف به شائبه پایان مدت زمان ریاست مجلس ورود نخست‌وزیر ارمنستان به تهران+ فیلم جزئیات تشییع و تدفین پیکر نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی رهبر انقلاب: ما شخصیت برجسته‌ای را از دست دادیم + فیلم نروژ رسماً کشور فلسطین را به رسمیت شناخت پیام تسلیت استاندار خراسان‌رضوی به حضرت آیت‌الله علم‌الهدی ستاد کل نیرو‌های مسلح درباره حضور ناموفق پهپاد ترکیه در ایران اطلاعیه صادر کرد سفر مقامات جمهوری آذربایجان به تهران رسانه‌های عربی حیرت‌زده شدند | پوشش لحظه‌به‌لحظه مراسم تشییع شهدای خدمت در دولت سیزدهم اقتصاد ایران از بلاتکلیفی درآمد
سرخط خبرها

سخنگوی حماس: آتش‌بس در کار نیست

  • کد خبر: ۱۸۷۸۵۳
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
سخنگوی حماس: آتش‌بس در کار نیست
سخنگوی حماس اعلام کرد که آتش‌بسی در کار نیست و ما از مدتها پیش برای طوفان الاقصی برنامه‌ریزی کرده‌ایم و در استانه یک دستاورد استراتژیک قرار داریم.

به گزارش شهرآرانیوز یکی از سخنگویان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در مصاحبه با شبکه خبری «الجزیره» گفت از مدت‌های طولانی برای عملیات «طوفان الاقصی» برنامه ریزی و آماده سازی صورت گرفته است.

سخنگوی حماس در ادامه افزود: ما در برابر یک دستاورد استراتژیک برای گردان‌های القسام هستیم که نبرد را با اقتدار و مدیریت و برنامه ریزی و اجرای عالی اداره کرده است.

سخنگوی جنبش مقاومت فلسطین گفت که امروز سخنی درباره آتش بس مطرح نیست و هیچ صدایی مافوق صدای نبرد‌ها نیست.

از روز شنبه (۱۵ مهرماه) گروه‌های مقاومت غزه عملیاتی موسوم به طوفان الاقصی را در دفاع از مسجدالاقصی در برابر اقدامات و یورش‌های صهیونیست‌ها آغاز کردند که طی آن مقاومت توانست به داخل اراضی ۱۹۴۸ نفوذ کند. این عملیات ترکیبی از عملیات زمینی، هوایی، دریایی و موشکی بود و بنا به اذعان صهیونیست‌ها و ناظران، بی‌سابقه‌ترین عملیات ضد اسرائیلی در طول تاریخ اشغال اراضی فلسطین در هفت دهه گذشته بود.

در نتیجه این عملیات بنا به آمار رسمی ۷۰۰ نفر و بر اساس غیر رسمی تا ۱۰۰۰ نفر از نظامیان و غیرنظامیان صهیونیست در اراضی داخلی فلسطین کشته شده‌اند و نزدیک به دو هزار نفر نیز زخمی شدن و صد‌ها تن دیگر به اسارت در آمده‌اند. رژیم اسرائیل در واکنش به این عملیات، دیوانه‌وار غزه را از زمین و آسمان هدف قرار داد.

وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه ۴۳۶ شهید برجای گذاشته که در بین آن‌ها ۹۱ کودک و ۶۱ زن وجود دارد. همچنین تعداد مجروحان ۲۲۷۱ نفر است که شامل ۲۴۴ کودک و ۱۵۱ زن می‌باشد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->