پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس
سرخط خبرها

بیانیه‌نویسی، عادت بد سرخابی‌ها

  • کد خبر: ۱۹۱۷۶۴
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
بیانیه‌نویسی، عادت بد سرخابی‌ها
استقلال و پرسپولیس از تهدید و تخریب یکدیگر دست برنمی‌دارند.

شهرآرانیوز، با وجود تلاش مدیران کمیته انضباطی برای جلوگیری از حاشیه‌های جنجالی، همچنان دعوای اعضای دو تیم استقلال و پرسپولیس ادامه دارد و به نظر می‌رسد که دو رقیب سنتی به‌جای تلاش داخل زمین، اسیر حاشیه‌ها شده‌اند و می‌خواهند در میدان بیانیه و بیانیه‌نویسی پیروز میدان باشند.

مدیران روابط‌عمومی و رسانه‌ای پرسپولیس در روز‌های گذشته بار‌ها علیه اقدامات مسئولان باشگاه استقلال در زمینه رعایت سقف بودجه موضع گرفتند و آبی‌ها را متهم به سندسازی کردند. جالب آنکه در کنار این اظهارنظر‌های جنجالی، پرسپولیسی‌ها شکایتشان را هم علیه باشگاه استقلال طرح کرده‌اند.

علیرضا خانی، عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال، هم در مصاحبه‌ای جنجالی علیه پرسپولیسی‌ها موضع گرفت و مدعی شد که آن‌ها به لطف اشتباهات داوری توانسته‌اند امتیاز کسب کنند. پس از جدال ملوان و پرسپولیس و توقف سرخ‌پوشان پایتخت در انزلی، اعضای کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس به‌شدت علیه حریف سنتی موضع گرفتند.

موضع‌گیری‌های جنجالی در انزلی

افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس، در واکنش به اظهارات عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال گفت: هرکسی می‌خواهد دیده شود، اسم پرسپولیس را می‌آورد. پرسپولیس تیم پرطرف‌داری است و پارسال سه قهرمانی آورد. دست‌کم یک قهرمانی بیاورید و سپس این‌گونه اظهارنظر کنید. یادتان باشد باید به پرسپولیس، به کادرفنی و اتفاقاتی که برای تیم ما می‌افتد، احترام بگذارید. داخل رختکن همه تصمیم گرفته‌اند مصاحبه کنند. چون هر کسی به خودش اجازه می‌دهد علیه پرسپولیس اظهارنظر کند.

علی نعمتی، مدافع چپ سرخ‌پوشان پایتخت هم با اشاره به غیرواقعی‌بودن رقم قرارداد بازیکنان استقلال گفت: قرارداد‌های ۱۶ یا ۱۲۰ میلیون‌تومانی با عقل جور درنمی‌آید. فرار به جلو می‌کنند و هجمه‌ها را به سمت ما می‌آورند. پرسپولیس در سال‌های گذشته شش قهرمانی کسب کرده و باید به تیمی که سه قهرمانی در سال گذشته گرفته است، احترام بگذارند. جالب آنکه یحیی گل‌محمدی هم به این موضوع اشاره کرد و گفت: برخی تیم‌ها قرارداد ۴۰ میلیاردتومانی دارند و نمی‌دانم چطور توانسته‌اند سقف را رد نکنند.

ادامه بیانیه‌نویسی آبی‌ها

باشگاه استقلال بلافاصله پس از هجمه پرسپولیسی‌ها در بیانیه‌ای علیه اظهارات اعضای این باشگاه موضع گرفت و اعلام کرد: ظاهرا در این فوتبال اگر سکوت کنید، تصور می‌کنند بی‌دفاع هستید. گویا دلیل تساوی تیم پرسپولیس مقابل ملوان، استقلال بوده است. زیرا تعدادی از اعضای این تیم به‌طور هماهنگ و برنامه‌ریزی‌شده به‌جای توضیح فنی درباره دلایل توقفشان، پای استقلال و مسئولانش را وسط کشیده‌اند.

استقلالی‌ها در ادامه بیانیه‌شان با کنایه به حریف خود نوشته‌اند: بی‌شک اگر اشتباه داوری دیگری در این مسابقه به نفع پرسپولیس رخ می‌داد و برنده می‌شدند، مثل همان سه هفته‌ای که با اشتباهات داوری بردند و باخت را با گل آفساید به مساوی تبدیل کردند، هیچ نمی‌گفتند و این‌بار هم آرام و بی‌صدا محو می‌شدند و به خانه‌هایشان بازمی‌گشتند. پرسپولیسی‌ها درحالی این سناریوی منسوخ و نخ‌نما را نوشته‌اند که در روز‌های گذشته بار‌ها درباره استقلال با پست و استوری و مصاحبه خودنمایی کرده‌اند.

تهدید به افشاگری

آبی‌ها با موضع‌گیری علیه اظهارات مسئولان باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌شان آورده‌اند: این افراد برای هواداران استقلال شناخته‌شده‌اند، چون تنهاوظیفه‌شان انتشار رشته‌استوری‌های سفارشی در فضای مجازی است. چطور است که معاون ارتباطات باشگاه استقلال چندی پیش به‌دلیل پاسخگویی منطقی و خیلی آرام سه ماه محروم می‌شود، اما این رشته‌استوری‌های پر از اتهام و تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب با استاندارد دوگانه روبه‌رو می‌شود؟

باشگاه استقلال در بخش پایانی بیانیه‌اش درباره صحبت‌های مطرح‌شده درباره ارقام قرارداد اعضای این باشگاه توضیح داده است: باشگاه استقلال برای دفاع از حق و حقوق تیمش از این پس سکوت نخواهد کرد و اگر قرار است هر فردی به خود اجازه دخالت در موضوع کاهش رقم قرارداد‌ها یا عدد و رقم قرارداد استقلالی‌ها دهد، در مقام پاسخگویی برمی‌آید و واقعیت‌هایی را برملا می‌کند که باب میلشان نیست. در این اوضاع مشخص نیست که طرف‌داران فوتبال در کشورمان چه زمانی می‌توانند به‌جای دیدن حاشیه‌های تکراری، شاهد فوتبال خوب از تیم‌های محبوبشان باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->