چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم دلار گران شد، حباب سکه را هم بیشتر کرد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته کمتر از ۱۰۰۰ دستگاه بوده است | کاهش رشد اسقاط با ممنوعیت واردات انجام ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد اجاره واحد‌های میلیاردی در کوهسنگی مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) باید‌ونباید‌های تشخیص کالای تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو مشارکت ۸۹درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فروش اقساطی پیکاپ جدید ایران خودرو به صورت نقد و اقساط + جزئیات (۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۳۰۰۱
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷
فروش اقساطی پیکاپ جدید ایران خودرو به صورت نقد و اقساط + جزئیات (۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲)
ایران خودرو قصد دارد تا پیکاپ جدید خود را به صورت اقساطی به متقاضیان واگذار کند البته فروش نقدی هم در دسترس متقاضیان قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پیکاپ فوتون تونلند G۷ از سوی ایران خودرویی‌ها در دسترس متقاضیان قرار گرفت. این خودرو هم به صورت نقد و هم به صورت اقساطی در این طرح فروش قابل خریداری است. این طرح فروش از امروز تا زمانی که ظرفیت فروش تکمیل شود، ادامه خواهد داشت. این خودرو هفته آخر اسفند ۱۴۰۲ به مشتاقان پیکاپ فوتون تونلند G۷ تحویل داده خواهد شد. قیمت کارخانه‌ای این خودرو حول و حوش یک میلیارد و ۸۸۶ میلیون تومان است.

براساس برنامه ریزی‌هایی که آبی‌های جاده مخصوص انجام داده اند قرارا ست این پیکاپ علاوه بر اینکه به صورت قسطی واگذار می‌شود، فروش منعطفی داشته باشد. مدیران فروش ایران خودرو قصد دارند تا این محصول جدید خود را در اقساط یک سال تا چهار ساله واگذار کند. خودروساز کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص وام ۸۷۰ میلیون تومانی را در این طرح فروش در نظر گرفته است.

الباقی مبلغ نیز باید توسط متقاضیان به حساب ایران خودرو واگذار شود. خریداران باید همزمان با ثبت نام حدود ۱۸۸ میلیون تومان پرداخت کنند. حول و حوش ۳۷۷ میلیون تومان نیز طی یک فقره چک در تاریخ ۳۰ آذر امسال به ایران خودرو واگذار خواهد شد. متقاضیان در مرحله سوم پرداخت باید چکی به مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان به بخش فروش ایران خودرو تحویل دهند.

البته نرخ سود با توجه مدت زمان باز پرداخت وام متفاوت است. ایران خودرویی‌ها نرخ سود ۶ درصدی تا ۱۸ درصدی را با توجه به بازه زمان پرداخت وام در نظر گرفته اند. متقاضیان باید هر سه ماه یک بار یک برگه چک را به ایران خودرو تحویل دهند. مبالغ چک‌ها با توجه به بازه زمانی که متقاضیان انتخاب می‌کنند متفاوت خواهد بود. موعد سررسید اولین چک برای تمام طرح‌های فروش قسطی، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

پیکاپ فوتون تونلند G۷ با دو رنگ سفید و مشکی در این طرح فروش حاضر است. سود مشارکت سالانه ۱۲ درصد در نظر گرفته شده است. سود انصراف نیز چنانچه یک ماه از پرداخت مبالغ توسط خربداران گذشته باشد با نرخ ۹ درصد سالانه پیش بینی شده است. اگر آبی‌های جاده مخصوص در تحویل خودرو‌های فروخته شده بدقولی کنند علاوه بر سود مشارکت ماهانه ۱ درصد جریمه تاخیر پرداخت خواهند کرد.

خریداران برای شرکت در این طرح فروش نیازی به مراجعه به سامانه یکپارچه ندارند و باید به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو دیزلی‌ها مراجعه کنند.

فروش اقساطی پیکاپ جدید ایران خودرو به صورت نقد و اقساط + جزئیات (۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲)

منبع: اکوایران 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->