جریمه نقدی استقلال و حامدی‌فر به خاطر بدرفتاری در برابر پیکان ورزشگاه تختی هم آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیست! تور استقلال برای ستاره‌های سپاهان ۳ عضو کادر فنی استقلال برکنار می‌شوند مجوز بازگشت حسینی به استقلال صادر شد بادامکی: مذاکرات با ماتزاری به بن بست رسید + فیلم درگذشت مادر پله + عکس نکونام در کنار شهریاری + عکس اختلاف چند میلیاردی گل محمدی با فولاد حقیقتی که اوسمار در مورد باشگاه پرسپولیس گفت امیری و رفیعی در نوبت تمدید قرارداد با پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی هلند و فرانسه در یورو۲۰۲۴| دلسردکننده! ۱۰ بازیکن تراکتور به دنبال فسخ قرارداد تلاش احمدزاده برای بازگشت به پرسپولیس چرا پرسپولیس به سراغ رضاییان نرفت؟ نتیجه بازی اتریش و لهستان در یورو۲۰۲۴| شکست تلخ یاران لوا پخش زنده بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| بازگشت اوکراین! حمله جباری به دستیاران نکونام پخش زنده بازی لهستان و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

اعتراض شدید بازیکنان پرسپولیس در فرودگاه مهرآباد

  • کد خبر: ۱۹۳۴۴۸
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۶
اعتراض شدید بازیکنان پرسپولیس در فرودگاه مهرآباد
بازیکنان پرسپولیس به برنامه‌ریزی باشگاه پرسپولیس در سفر به تاجیکستان اعتراض تندی داشتند.

به گزارش شهرآرانیوز، پرواز رفت و برگشت سرخپوشان به تاجیکستان در اولین بامداد صبح و نیمه شب انجام شد که این مسئله باعث شد یحیی و شاگردانش نتوانند دو روز قبل از بازی با استقلال و روز بعد از آن استراحت کافی داشته باشند. مخصوصاً اینکه سرخپوشان ساعت ۳ صبح از شهر دوشنبه به تهران پرواز کردند و عملاً شب تا صبح را با وجود خستگی شدید و بیماری سرماخوردگی بیدار بودند.

همین مسئله باعث شد یحیی گل محمدی در فرودگاه مهرآباد به همراه شاگردانش شدیداً به برنامه ریزی باشگاه پرسپولیس برای رفت و برگشت سفر به تاجیکستان اعتراض کرده و تمرین امروز سرخپوشان هم به همین خاطر لغو شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->