هزینه هزار میلیاردی برای خریداری دستگاه و تجهیزات پژوهشگاه جامع علوم پزشکی در مشهد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (جمعه ۴ خرداد ماه ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌ها تا اوایل هفته آینده رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد: ۱۸۶ پروژه نیمه تمام داریم که تا پایان سال تکمیل خواهد شد وزیر بهداشت: پژوهشگاه شهید رئیسی است همانند یک دانشگاه عمل می‌کند افتتاح پژوهشگاه شهید رئیسی و مجتمع آموزشی شهید خوارزمی در مشهد با حضور وزیر بهداشت+ فیلم هشدار ناپایداری جوی در ۹ استان کشور (۴ خرداد ۱۴۰۳) کشف بیش از ۲۷۰۰ عینک آفتابی قاچاق به ارزش ۱.۵ میلیارد تومان در بازار تهران ماجرای توقف یک حکم اعدام توسط شهید رئیسی و توبیخ قاضی چه بود؟ تفاوت انتقال مال غیر با کلاهبرداری ایران با جرم زدایی از مواد مخدر مخالفت کرد زائران رضوی در بازگشت به شهر‌های خود تعجیل نکنند | جاده‌های خراسان رضوی لغزنده است (۳ خرداد ۱۴۰۳) راهبرد شهیدجمهور برای چالش‌های زیست محیطی گره‌گشایی دیپلماتیک بود ارائه بیش از ۶۸۰۰ خدمت درمانی به حجاج ذخیره ۲ ماهه شیرخشک در کشور مهار آتش در منزل مسکونی واقع در خیابان فکوری مشهد+تصویر(۳ خرداد ۱۴۰۳) اولین اقدام دولت شهیدِ جمهور، واردات ۱۰میلیون دوز واکسن کرونا بود توزیع شیر رایگان؛ اقدامی که پس از ۶ سال وقفه با دستور شهید جمهور احیا شد شمار امدادرسانی به شرکت‌کنندگان آیین تشییع شهید جمهور به هزار و ۱۰۰ نفر رسید (۳ خرداد) ورود و تشرف ۱۰ هزار زائر ایرانی به مکه مکرمه امدادرسانی هلال‌احمر خراسان رضوی به ۸۰ نفر از حاضران در آیین تشییع رییس‌جمهور
سرخط خبرها

توقف عمل‌های جراحی غیرضروری در بیمارستان‌های مشهد

  • کد خبر: ۱۹۴۵۹
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
توقف عمل‌های جراحی غیرضروری در بیمارستان‌های مشهد
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به منظور کاهش مراجعات به بیمارستان‌ها تمامی عمل‌های جراحی غیرضروری در بیمارستان‌های مشهد متوقف شده‌اند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ شاپور بدیعی اظهار داشت: از نخستین روز‌های شیوع ویروس کرونا در کشور، تمامی درمانگاه‌های سطح شهر آماده‌باش هستند.

وی با بیان اینکه به منظور کاهش مراجعات به بیمارستان‌ها تمامی عمل‌های جراحی غیرضروری در بیمارستان‌های مشهد متوقف شده‌اند، گفت: علاوه بر ویروس کرونا، این روزها، زمان پیک آنفولانزا نیز هست و لذا باید مراقب باشیم. بیمارستان‌های ما آمادگی شرایط بحران را دارند و مشکلی در این خصوص نداریم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه وجود حتی یک مورد ابتلا به بیماری هم نشان از وضعیت قرمز دارد، گفت: شهروندان عزیز ضمن حفظ اعتماد به نفس باید از مراجعات بی‌دلیل به بیمارستان‌ها خودداری نمایند.

‌قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش برای مقابله با کرونا در خراسان رضوی پای کار آمد

‌فعالیت گروه‌های جهادی طلاب خواهر برای مقابله با کرونا در قم آغاز شد

بدیعی با بیان اینکه استفاده از ماسک به هیج وجه ضرورت ندارد، گفت: ماسک فقط برای افرادی توصیه می‌شود که مبتلا هستند و یا در ارتباط با افراد مبتلا هستند؛ پیش از حضور در مکان‌های شلوغ نیز باید از ماسک استفاده کرد.

وی تاکید کرد: ماسک بیشتر از ۲ ساعت نباید استفاده شود و در غیر این صورت بهترین محیط برای جذب میکروب خواهد بود.

بدیعی در پایان با تقدیر از مصوبه اخیر شورای شهر مشهد در زمینه تخصیص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با ویروس کرونا گفت: این اعتبار باید به بهترین شکل ممکن و در جای مناسب هزینه شود.
 
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->