نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

سرمربی هنگ‌کنگ: زمین تمرینی که به ما دادند دور از احترام بود

  • کد خبر: ۱۹۴۶۷۵
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
سرمربی هنگ‌کنگ: زمین تمرینی که به ما دادند دور از احترام بود
سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ درباره دیدار فردای تیمش با ایران توضیحاتی ارائه و از کیفیت زمین تمرین گله کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یورن اندرسن، سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ایران در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار کرد: ما از هنگ کنگ می‌آییم و رنکینگ ایران ۲۶ است و ما ۱۵۰ هستیم. ۴۰ سال سابقه حضور در فوتبال حرفه‌ای را به عنوان بازیکن و سرمربی دارم که بیشتر آن در آلمان بوده است. در مرحله اول از فدراسیون فوتبال ایران انتظار احترام داریم.

او ادامه داد: ما برای بازی مقدماتی با ایران می‌خواستیم دو جلسه تمرینی برگزار کنیم، ولی دیروز در زمینی تمرین کردیم (زمین تمرین راه‌آهن) که نتوانستیم فوتبال بازی کنیم و این دور از احترام است. ۴۰ سال همانطور که گفتم در فوتبال هستم و تا الان زمینی به بدی روز گذشته ندیده‌ام.

اندرسن در مورد اینکه برتری قبلی تیم امید هنگ کنگ مقابل ایران برای این بازی به آن‌ها انگیزه می‌دهد؟ گفت: همان فاصله‌ای که اشاره کردم بین تیم‌های زیر ۲۳ سال هم وجود دارد. در فوتبال هر چیزی امکان پذیر است و سعی می‌کنیم با انگیزه و تاکتیک‌هایی که داریم سعی می‌کنیم بهترین نمایشمان را ارائه کنیم. در فوتبال هر چیزی امکان پذیر است.

او درباره غیبت چند بازیکن اصلی تیمش نیز عنوان کرد: تعدادی از بازیکنان ما مصدوم شدند و برخی هم به دلیل مسائل خانوادگی نتوانستند اینجا باشند. این موقعیت باعث شد که نیم نگاهی به بازیکنان جوان داشته باشم و آن‌هایی که انگیزه دارند و می‌خواهیم از آن‌ها استفاده کنیم. تا قبل از این هم با حضور من دو بازی با ایران داشتیم، سه بازی دیگر هم با ایران داریم که این باعث می‌شود دو تیم شناخت خوبی از هم داشته باشند.

اندرسن در پاسخ به این سوال که «در دوره قبلی هم با ایران بازی داشتید، تفاوتی بین نسل فعلی و قبلی تیم ملی هنگ‌کنگ می‌بینید؟» گفت: در بازی چهار سال پیش من مربی نبودم و بازیکنم باید پاسخ بدهد که اینجا بازی کرده بود. چان، بازیکن هنگ کنگ در پاسخ به این سوال گفت: قطعا چهار سال قبل با الان خیلی فرق دارد. مدل بازی آقای اندرسن به مدل اروپایی شبیه است و پرتنش‌تر بازی می‌کنیم. اینجا هستیم تا نتیجه بگیریم و سعی می‌کنیم فردا با انرژی بازی کنیم.

اندرسن در این رابطه اضافه کرد: بعد از مشکلاتی که بابت مصدومیت و مشکلات خانوادگی داشتیم ۷، ۸ بازیکن جدید داریم که هنوز مشخص نیست در ترکیب اصلی باشند، اما به آن‌ها شانسی می‌دهم که تجربه به دست بیاورند.

سرمربی هنگ کنگ در پاسخ به سوال درباره اینکه با توجه به تمرین روز گذشته، تیمش آماده است یا خیر؟ عنوان کرد: وقتی نمی‌توانیم تمرین کنیم چطور می‌توانیم آماده باشیم؟ دفعه اول است که در ایران هستم و به این کشور احترام می‌گذارم، اما زمین تمرینی که به ما دادند دور از احترام بود. امروز ما در ورزشگاه آزادی تمرین خواهیم کرد و امیدواریم تمرین خوبی داشته باشیم تا برای بازی فردا آماده شویم.

در ادامه بازیکن هنگ کنگ درباره بازی فردا گفت: ایران بازیکنان خوبی دارد که در پنج لیگ معتبر اروپا بازی می‌کنند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. ما سعی می‌کنیم بازی خودمان را داشته باشیم و روح فوتبال هنگ کنگ را نشان دهیم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->