عکس‌هایی از مراسم تشییع پیکر شهدای حمله به مسجد شیعیان در هرات راه آهن ایران برای حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه مجددا اعلام آمادگی کرد کاظمی‌قمی، کرزی و عبدالله حمله به شیعیان در هرات را محکوم کردند ویدئو | شناسایی خانواده شهید «نسیم افغانی» پس از سال‌ها گمنامی سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد تمجید وحید شمسایی از عملکرد افغانستان در جام ملت‌های آسیا + فیلم شهادت ۷ نمازگزار در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) در هرات صعود چهارپله‌ای فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال افغانستان: از شادی ملت خوب افغانستان خوشحال هستم ویدئو | شادی مردم هرات پس از راهیابی تیم ملی فوتسال افغانستان به جام جهانی ویدئو | هیجان گزارشگر افغانستانی پس از صعود تیم ملی فوتسال کشورش به جام جهانی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و قرقیزستان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شگفتی سازی افغانستان با هدایت مربیان ایرانی | تیم ملی فوتسال افغانستان به جام جهانی صعود کرد مشهد خانه فوتسال افغانستان مرتضایی: آسیا باید باور کند که در فوتسال قدرتی به‌نام افغانستان وجود دارد پخش زنده بازی افغانستان و قرقیزستان انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی از طریق DNA توسط بنیاد شهید آخرین وضعیت آب و هوا در ولایت‌های افغانستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عیادت رئیسی از بیماران افغانستانی در بازدید از بیمارستان شهدای یافت‌آباد + عکس معاون وزارت خارجه آمریکا برای گفتگو درباره افغانستان به قطر و پاکستان سفر می‌کند
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی افغانستان و قطر در مقدماتی جام جهانی فوتبال

  • کد خبر: ۱۹۴۷۶۷
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲
تاریخ و ساعت بازی افغانستان و قطر در مقدماتی جام جهانی فوتبال
تیم‌های ملی فوتبال افغانستان افغانستان و قطر فردا پنجشنبه ۲۶ آبان در مقدماتی جام جهانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های ملی فوتبال افغانستان افغانستان و قطر فردا پنجشنبه ۲۶ آبان ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران و ۲۰:۳۰ به وقت کابل در مقدماتی جام جهانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این بازی در قطر برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال افغانستان درحالی قرار است فردا به مصاف قطر برود که این تیم با بحران مواجه شده است. فدراسیون فوتبال افغانستان صبح امروز چهارشنبه لیستی از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی را منتشر کرده است. در این لیست نام شماری از بازیکنان پیشین تیم ملی کشور از جمله بلال آرزو و امرالدین شریفی دیده می‌شود.

در کنار این دوبازیکن، هارون امیر (اسلام الدین امیری) از دیگر بازیکنانی هستند که در این ترکیب حضور دارند.

در این ترکیب از بازیکنانی که در برابر مغولستان بازی کرده بودند تنها نام فیصل احمد حمیدی، محبوب حنفی، مصطفی آزادزوی دیده می‌شود.

عبدالنجم حیدری، امید پول زی، نور حسن، فیصل شایسته، احمد عمران حیدری، رحمت اکبری، توفی سکندری و جبار شرزه بازیکنانی هستند که در ترکیب حضور ندارند.

این درحالی است که حدود یک ماه پیش شماری از این بازیکنان فدرسیون فوتبال افغانستان را تحریم کردند و گفتند که دیگر برای تیم ملی افغانستان بازی نخواهند کرد.

بازی فردا اولین دیدار تیم ملی فوتبال افغانستان در دور دوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ است.

این درحالی است که کارلوس کی‌روش سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران هدایت تیم ملی فوتبال قطر را برعهده دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->