استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد
سرخط خبرها

سریال «غربت فلسطین» از تلویزیون پخش می‌شود

  • کد خبر: ۱۹۴۹۶۷
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
سریال «غربت فلسطین» از تلویزیون پخش می‌شود
مجموعه تلویزیونی «غربت فلسطین»، یک سریال سی و یک قسمتی است که به وقایع قبل از اشغال این کشور یعنی استعمار انگلیس و سپس فراهم شدن مقدمات اشغال به دست صهیونیست‌ها می‌پردازد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجموعه تلویزیونی «غربت فلسطین» هر شب ساعت ۲۳:۰۰ روی آنتن شبکه افق می‌رود؛ قصه این سریال از دهه ۸۰ میلادی آغاز شده و تا روز نکسه سال ۱۹۶۷ ادامه دارد.

روز نکسه یا یوم النکسه سالروز شکست کشور‌های عربی در جنگ شش روزه با اسرائیل است. روز شروع این جنگ یعنی ۵ ژوئن، هرساله به عنوان یادروز به اشغال درآمدن بخشی از سرزمین‌های فلسطین، اردن و سوریه توسط اسرائیل، زنده نگه داشته می‌شود.

این سریال درباره روستایی نزدیک منطقه حیفا است که بیشتر اهالی روستا کشاورز هستند و با ورود نیرو‌های انگلیسی زمینه‌ای برای فروش زمین‌های فلسطینی به اسرائیلی‌ها به وجود می‌آید.

«غربت فلسطین» محصول سال ۲۰۰۵ سوریه است و حاتم علی کارگردان و ولید سیف نویسنده آن هستند.

جمال سلیمان و خالد ناجا از بازیگران این سریال به شمار می‌روند که به ترتیب برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد و نقش دوم مرد از جشنواره‌ای در مصر شدند.

حسین خدادادبیگی سرپرست گویندگان این سریال ۳۱ قسمتی بوده و علاوه بر این، صداپیشگی نقش جمیل عواد بازیگر نقش ابوعزمی علی را هم برعهده داشته است.

این سریال با توجه به اتفاقات روز غزه و جنایات رژیم صهیونستی، از شبکه افق پخش می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->