دومین حمله مقاومت عراق به اراضی اشغالی در کمتر از ۲۴ ساعت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینۀ جنگ اسرائیل یورش به رفح را تصویب کرد روسیه یک نظامی آمریکا را بازداشت کرد یائیر لاپید: یک نفر نتانیاهوی دیوانه را متوقف کند اردوغان با تقدیر از حماس: اسرائیل باید با آتش بس موافقت کند گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و هنیه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار غیاثی: انقلاب اسلامی، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توسعه گروه‌های جهادی است ماکرون: فرانسه به دنبال جنگ با روسیه نیست حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی + فیلم اختلافات نتانیاهو و رئیس شاباک بالا گرفت جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه اعدام ۱۱ تروریست داعشی در عراق حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح کاخ سفید: نتانیاهو با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان» رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد
سرخط خبرها

یمن به درخواست آمریکا برای آزادی کشتی صهیونیستی پاسخ داد

  • کد خبر: ۱۹۵۷۳۵
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
یمن به درخواست آمریکا برای آزادی کشتی صهیونیستی پاسخ داد
عضو شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به درخواست آمریکا برای آزادی کشتی صهیونیستی گفت: ابتدا کشتار مردم غزه را متوقف و سپس در مورد آزادی کشتی صحبت کنید.

به گزارش شهرآرانیوز محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس در پاسخ به درخواست آمریکا برای آزادی کشتی اسرائیلی و خدمه آن نوشت: اگر آمریکا و رژیم صهیونیستی به کشتار فلسطینی‌ها در نوار غزه پایان داده و آب، دارو، غذا وارد غزه شد، آن زمان می‌توانند درمورد کشتی اسرائیلی صحبت کنند.

وی تاکید کرد: آنچه نیروی دریایی یمن انجام داد (توقیف کشتی صهیونیستی) منطبق با اصل تعامل به مثل است.

پیش‌تر "متیو میلر" سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در یک کنفرانس خبری مدعی شد که توقیف کشتی «گلکسی لیدر» در دریای سرخ از سوی یمنی‌ها نقض آشکار قوانین بین‌المللی است.

وی گفت که ما خواستار آزادی فوری کشتی و خدمه آن هستیم و با متحدانمان و شرکای سازمان ملل برای اقدامات مناسب بعدی مشورت خواهیم کرد.

روز یکشنبه نیرو‌های دریایی یمن موفق به توقیف یک کشتی در دریای سرخ شده و ۵۲ سرنشین این کشتی را بازداشت کردند.

یحیی السریع، سخنگوی نظامی ارتش یمن در این باره اعلام کرد که کشتی توقیف شده صهیونیستی بوده و به بندری در یمن منتقل شده است.

«محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن نیز پیش از این تاکید کرد: از واکنش دشمن صهیونیستی به توقیف کشتی اسرائیلی هراسی نداریم. انصارالله پیش‌تر اعلام کرده بود در پاسخ به اقدام نظامی رژیم اشغالگر قدس در نوارغزه هر کشتی اسرائیلی را که در دسترس باشد، هدف قرار خواهد داد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->