معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

کرونا بزرگترین رویداد سالانه گوگل را لغو کرد

  • کد خبر: ۱۹۸۷۰
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
کرونا بزرگترین رویداد سالانه گوگل را لغو کرد
کمپانی گوگل کنفرانس سالانه آی/او را که قرار بود از ۱۲ تا ۱۴ مه امسال (۲۵-۲۳ اردیبهشت ۹۹) در سانفرانسیسکوی کالیفرنیا برگزار شود، به دلیل استمرار بحران شیوع کرونا لغو می‌کند.
به گزارش شهرآرانیوز و به نقل از پایگاه اینترنتی «ورج»، یکی از سخنگویان شرکت گوگل با انتشار بیانیه‌ای در تایید خبر لغو این کنفرانس اعلام کرد: «به دلیل نگرانی‌ها حول کروناویروس (کووید-۱۹) و طبق دستورالعمل‌های بهداشتی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا (CDC)، سازمان بهداشت جهانی و دیگر مقامات بهداشت، تصمیم گرفته‌ایم تا رویداد حضوری آی/او را در آمفی تئاتر شورلاین لغو کنیم.»

کمپانی گوگل معمولا از کنفرانس آی/او (I/O) به عنوان بزرگترین رویداد خبری سال و برای معرفی تغییرات و امکانات جدید، محصولات و سرویس‌های خود از اندروید و گوگل مپ گرفته تا یوتیوب استفاده می‌کند. این رویداد که فرصت تعامل توسعه دهندگان را با مدیران اجرایی و کارشناسان گوگل فراهم می‌کند، سال گذشته بیش از ۷ هزار شرکت‌کننده داشت.  

رویداد آی/او گوگل آخرین مورد از رویداد‌های فناورانه است که به دلیل نگرانی‌ها از شیوع کرونا لغو می‌شود. کرونا تاکنون چندین مورد از همایش‌ها و کنفرانس‌های دنیای فناوری را لغو کرده است که از آن جمله می‌توان به کنگره جهانی موبایل، کنفرانس توسعه‌دهندگان فیس‌بوک (اف-۸) و کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدئویی اشاره کرد.      

کروناویروس جدید با نام رسمی کووید-۱۹ نخستین بار در شهر ووهان چین شایع شد و تا این جای کار به ۷۷ کشور جهان سرایت کرده است. این بیماری تنفسی مرگبار تاکنون ۹۳ هزار و ۱۹۱ تن را آلوده کرده و جان نزدیک به ۳ هزار و دویست نفر را گرفته است.  
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->