تاریخ و ساعت بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | ایتالیا در قامت مدعی ظاهر می‌شود؟ گاریدو مجوز فعالیت در ایران ندارد! زمان بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی + برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت قلعه نویی: کادرفنی هیچ کمکی به قلعه‌نویی نمی‌کند| تیم ملی پا به سن گذاشته است حسینی در انتظار مجوز بازگشت به استقلال| مغضوب دیروز، محبوب امروز! حضور پرشور جامعه ورزش خراسان‌رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم آقایی پور بعداز پیشنهاد ۶۰ میلیاردی به استقلال لژیونر شد وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت + ویدیو گل‌محمدی به دنبال دروازه‌بان پرسپولیسی یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است
سرخط خبرها

اختلاف شدید گل محمدی با مشاور درویش

  • کد خبر: ۱۹۸۸۱۴
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹
اختلاف شدید گل محمدی با مشاور درویش
سرمربی پرسپولیس قصد دارد در مورد مشاور درویش افشاگری کند.

به گزارش شهرآرانیوز، یحیی گل محمدی چند وقتی است که با یکی از نزدیکان درویش در باشگاه پرسپولیس و به نوعی دست راست این مدیر دچار اختلاف شدیدی شده و در نظر دارد به زودی در مورد این شخص افشاگری کند.

گویا این فرد بیشترین نقش را در انتقال نبیل باهویی به پرسپولیس داشته و درویش را نیز ترغیب کرده که جریمه کسر ۱۰ درصدی قرارداد برای سرخپوشان در نظر بگیرد.

نکته جالب اینکه این فرد در باشگاه پرسپولیس یکی از خبرنگاران را تحریک کرده بود بعد از بازی پرسپولیس و الدحیل عملکرد فنی سرخپوشان را در نشست خبری زیر سوال ببرد که یحیی خیلی خوب متوجه این مسئله شده و جواب دندان شکنی را به این خبرنگار داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->